کد خبر: ۹۶۶۵۹
تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۳۹۴ - ۲۳:۱۹
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۶۲۱

الحوثی:جنگ یمن به کام رژیم اسرائیل است

پایگاه خبری تیک:: «عبدالملک الحوثی» رهبر جنبش انصارالله یمن امروز سه شنبه به ایراد سخنرانی پرداخت.با اشاره به جنایات وحشیانه سعودی ها در عدن، جنگ یمن را به نفع رژیم صهیونیستی دانست.

به گزارش پایگاه العهد، «عبدالملک الحوثی» رهبر جنبش انصارالله یمن امروز سه شنبه به ایراد سخنرانی پرداخت.

بر اساس این گزارش، وی در جریان این سخنرانی تصریح کرد: رهبر جنبش انصارالله یمن طی سخنرانی خود تصریح کرد: دشمن متجاوز در شکستن اراده و مقاومت مردم یمن ناکام ماند.

وی با اشاره به حمایت های گسترده آمریکا و رژیم صهیونیستی از متجاوزان سعودی در حمله به یمن تصریح کرد: همانگونه که آمریکا در جنگ ویتنام علی رغم برتری مالی و نظامی شکست سختی را متحمل شد و رژیم صهیونیستی نیز در مواجهه با مبارزان حزب الله مغلوب شد، آل سعود نیز در یمن شکست خواهد خورد.

رهبر جنبش انصارالله یمن افزود: پیروزی های محدود متجاوزان سعودی کوتاه مدت خواهد بود.

عبدالملک الحوثی با اشاره به حمایت های تسلیحاتی ایالات متحده آمریکا از رژیم سعودی تصریح کرد: جنایت های رژیم سعودی علیه ملت یمن با تسلیحات ساخت آمریکا انجام می شود.

وی با بیان اینکه با وجود هزاران حمله هوایی رژیم سعودی به یمن، ملت و ارتش ما همچنان مقاومت می کنند، اظهار داشت: این ملت یمن خواهد بود که در نهایت پیروز می شود.

رهبر انصارالله یمن با اشاره به جنایت های وحشیانه آل سعود در شهر عدن گفت: هیچ توجیهی برای چنین جنایت های وحشیانه ای علیه یک ملت وجود ندارد.

الحوثی به حمایت های رژیم صهیونیستی از متجاوزان سعودی نیز اشاره کرد و گفت: اسرائیل خود را از جنگ علیه یمن منتفع می داند.

وی با بیان اینکه هدف عربستان سعودی از تجاوز به یمن، اشغال این کشور است، تصریح کرد: داعش، القاعده و عربستان سعودی در یک جبهه قرار دارند.

رهبر جنبش انصارالله یمن با اشاره به تلاش عربستان سعودی برای مشروعیت بخشیدن به منصور هادی، رئیس جمهور مستعفی و فراری یمن اظهار داشت: متجاوزان سعودی امروز تلاش می کنند تا ریاست جمهوری هادی را مشروع جلوه دهند، در حالی که مردم یمن هیچگاه فریب چنین گزافه گویی هایی را نخواهند خورد.
منبع:مهر