کد خبر: ۹۶۷۳۳
تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۵:۱۲
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۶۷۴
از نظر پيشکسوت اين باشگاه

تنها خريد خوب پرسپوليس در اين فصل

 مدافع اسبق پرسپوليس گفت: به نظر من لوکا ماريچ بازيکني است که فقط خود برانکو روي او نظر مساعدي دارد و اين بازيکن به هيچ‌وجه در کنار محسن بنگر در کارهاي دفاعي موفق نشان نداد.

به گزارش پايگاه خبري «تيک» (Tik.ir)، سعيد نعيم‌آبادي مدافع اسبق راست پرسپوليس که هرازگاهي سري هم به تمرينات تيم سابقش مي‌زند، روز گذشته با ما در خصوص بازي پرسپوليس با پديده حرف زد.

پيش‌بيني مي‌کرديد که پرسپوليس در اولين گام و در حضور تماشاگرانش با پديده به تساوي برسد؟
بله، براي خود من قابل پيش‌بيني بود که پرسپوليس مساوي شود چون من يک بازي تدارکاتي پرسپوليس مقابل پرسپوليس قائمشهر را ديده بودم و ضعف‌هاي پرسپوليس تقريباً برايم مسجل شده بود.

ضعف‌هاي پرسپوليس را در چه نقاطي ديديد؟
اگر بخواهيم نگاهي منطقي به پرسپوليس داشته باشيم، به خوبي به اين نکته مي‌رسيم که پرسپوليس در جمع بازيکنان جايگزينش جز رامين رضاييان بازيکن خوب ديگري نخريده و در واقع رامين رضاييان بيشتر حملات سرخپوشان را در جناح راست طراحي مي‌کرد. پرسپوليس هافبک وسط نداشت و دفاع چپ هم که فاجعه بود.

اما فرشاد احمدزاده به نظر بعضي از کارشناسان بازي خوبي ارائه داد؟
فرشاد احمدزاده به لحاظ تکنيکي و ارسال پاس‌هاي تودر تبحر خاصي دارد اما به لحاظ سرزني، شوتزني و سرعت، بازيکن خوبي محسوب نمي‌شود. احمدزاده از شش دانگ لازم براي يک بازيکن فقط دو دانگ دارد!

در خط دفاع پرسپوليس را چگونه ارزيابي کرديد؟
به نظر من لوکا ماريچ بازيکني است که فقط خود برانکو روي او نظر مساعدي دارد و اين بازيکن به هيچ‌وجه در کنار محسن بنگر در کارهاي دفاعي موفق نشان نداد. پرسپوليس در خط دفاعي در بازي‌هاي تدارکاتي‌اش نيز ضعيف نشان مي‌داد و ضعف‌ها برطرف نشد مگر آنکه سرمربي پرسپوليس با تغيير ارنج و استفاده از اومانا يا نورمحمدي يا مثلاً انتقال بنگر به خط هافبک، دفاعش را تقويت کند.

و خط حمله چطور؟
عليپور خوب ظاهر شد اما به دليل نبودن هافبک شش‌دانگ، خوب تغذيه نمي‌شد و عملاً نتوانست بيش از يک گل بزند، اگر پرسپوليس نقاط ضعفش را برطرف نکند، به نظرم در ليگ پانزدهم هم عنواني بهتر از ششمي کسب نخواهد کرد!

*جام نيوز