کد خبر: ۹۶۸۰۳
تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۸:۵۷
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۵۹۳

عصبانیت صهیونیست ها از کتاب جدید بیانات رهبر معظم انقلاب این کتاب را بخوانید بعد از توافق حمایت کنید!

پایگاه خبری تیک:سایت صهیونیستی هایوم با اشاره به کتاب منتشر شده از رهبر معظم انقلاب درباره فلسطین در مطلبی نوشت که رهبر ایران آیت الله خامنه ای به تازگی کتابی با عنوان فلسطین به چاپ رسانده که در آن دیدگاه های واقعی خود را نسبت به اسرائیل بیان کرده است و این بسیار خطرناک است و موافقان توافق هسته ای باید دقت کنند!

 این سایت با اشاره به تلاش های امریکا برای قانع کردن رژیم صهیونیستی نسبت به توافق با ایران، نوشت که رهبر ایران اسرائیل را دشمن اصلی می داند و موجودیت آن را به عنوان یک کشور قبول ندارد.



این سایت صهیونیستی در ادامه با ابراز ناراحتی از مواضع واحد مسئولین کشورمان درباره فلسطین می نویسد: آیت الله خامنه ای در این کتاب به پرچم جهاد برای آزادی بیت المقدس اشاره می کند و خواستار افزایش هژمونی ایرانی درخاورمیانه بجای هژمونی غربی است. محتوای کتاب رهبرایران ضد اسرائیلی است و در آن کلماتی شامل نابودی اسرائیل ، تومور سرطانی و ... دیده می شود.

اسرائیل هایوم همچنین به یک مطلب نیویورک پست اشاره کرده و می نویسد: این کتاب ایرانی شامل موضع روشن و هدف واقعی آیت الله خامنه ای است که برای اسرائیل حق موجودیت به عنوان کشور قائل نیست. رهبر ایران در کتابش می گوید که استراتژی اش نابودی اسرائیل است نه یهودی ستیزی ، چرا که یهودی ستیزی یک پدیده اروپایی است وبا اصول اسلامی منطبق نیست.

سایت صهیونیستی ماکو نیز در مطلبی با اشاره به مواضع روشن ایران علیه رژیم صهیونیستی بعد از توافق هسته ای می نویسد: بعد ازامضای قرار داد هسته ای، ایرانی ها دوباره تهدید های خود را علیه اسرائیل آغاز کرده اند .

سایت NRG نیز با اشاره به کتاب رهبر معظم انقلاب نوشت: رهبر ایران به جنگ کلاسیک برای محو اسرائیل از نقشه توصیه نمی کند و همچنین از قتل و عام یهودیان حمایت نمی کند. توصیه آیت الله خامنه ای جنگی است نرم برای ایجاد یک زندگی سخت و تلخ برای اسرائیلی ها به منظور آنکه یهودیان اسرائیل ترجیح دهند سرزمین های اشغالی را به دلیل خطر مرگ ترک کنند.

این سایت در تحلیلی مضحک و بدون استناد می نویسد: رهبر ایران در کتاب خود به برنامه هسته ای ایران اشاره ای نکرده اما از درک کلمات ایشان چنین فهمیده می شود که او معتقد است که ایران باید مسلح به سلاح هسته ای باشد!

این سایت در ادامه گفت با این حال برخی از یهودیان به حمایت از توافق برخاسته اند و باعث جدایی میان یهودیان جهان شده اند. همچنین بعد از انتشار این کتاب علیه اسرائیل ما شاهد هستیم  روز گذشته رئیس سازمان هواپیمایی کشوری ایران گفت جمهوری اسلامی می خواهد 80 تا 90 هواپیما در هر سال از بوئینگ و ایرباس به ناوگان خود اضافه کند و در قاهره نیز کمپینی برای حمایت از این توافق باحضور جان کری وزیر امور خارجه امریکا برگزار می شود .

سایت صهیونیستی یدیعوت احرونوت نیز طی گزارشی نوشت: امروز حامیان توافق در کنگره مورد تهدید قرار گرفته اند و به آنها گفته شده است که شما نازی هستید و اگر ایران اسرائیل را از بین ببرد برای اولین بار در تابوت مرگ وارد خواهید شد. موضوع توافق با ایران، جامعه یهودی امریکا را به دونیم کرده است. این نبرد تلخ بین طرفداران و مخالفان توافق باعث جنگ داخلی خواهد شد . روزنبام عضو لابی طرفدار اسرائیل در امریکا با عصبانیت می گوید: شکاف عمیق تر شده است. این تفرقه توانایی جامعه را برای دفاع از اسرائیل، به مخاطره می اندازد. 
منبع:سایت خبری شهر