کد خبر: ۹۶۸۱۰
تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۹:۰۴
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۴۱۸

اژه‌ای:آتش‌سوزی هتل هرمز عمدی بود

پایگاه خبری تیک :حجت‌الاسلام محسنی اژه‌ای در هشتاد و دومین نشست خبری خود در خصوص پرونده شکایت احمدی‌نژاد از معاون اول رئیس‌جمهور، گفت: این شکایت به قوه قضائیه رسیده و براساس اطلاع بنده در نوبت بازپرسی قرار گرفته است.

وی گفت: براساس روال عادی، بازپرس پرونده اظهارات شاکی و جهانگیری را خواهد شنید و به آن رسیدگی می‌کند.

محسنی اژه‌ای درباره پرونده آتش‌سوزی در جنوب کشور، گفت: در یک پرونده مجتمع تجاری ستاره جنوب در آتش سوخت که تا این لحظه عمدی بودن این آتش‌سوزی منتفی است، اما در پرونده دوم، هتل هرمز آتش گرفت که مجموعاً در این پرونده سه نفر به عنوان متهم بازداشت شده‌اند.

سخنگوی قوه قضائیه در پاسخ به سؤال یکی از خبرنگاران درباره پرونده بابک زنجانی، گفت: متهم متأسفانه صداقت ندارد و درباره دارایی‌ها و اموالش اظهارات خلاف واقعی را تا امروز گفته است.

وی تصریح کرد: چندین نوبت هیأت‌هایی به خارج از کشور رفتند تا میزان دارایی‌های وی را بررسی کنند، اما مشخص شد این فرد دارایی‌های چندانی ندارد.

سخنگوی قوه قضائیه گفت: اخیراً هم متهم نامه‌ای به برخی از نمایندگان و عده‌ای افراد دیگر نوشته است و عنوان کرده که قصد خلافی نداشته و نمی‌خواسته است کار خلافی انجام دهد و صرفاً به خاطر تحریم‌ها مشکل پیدا کرده است.

محسنی اژه‌ای گفت: متهم در این نامه گفته است الان هم اگر مرا آزاد کنید می‌توانم پول‌ها را به کشور بازگردانم، ولی متأسفانه بنا به اظهارنظر مسئولان پرونده، این فرد صداقت ندارد.

وی تصریح کرد: همراه با این متهم، برای دو نفر دیگر هم کیفرخواست صادر شده است که به پرونده آنها هم در دادگاه رسیدگی خواهد شد.
منبع:فارس