کد خبر: ۹۶۸۱۵
تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۹:۰۸
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۲۸۵

اژه‌ای بازداشت مشایی را تکذیب کرد

پایگاه خبری تیک: محسنی اژه‌ای، در هشتاد و دومین نشست خبری خود با اصحاب رسانه در خصوص برخی اخبار منتشر شده پیرامون بازداشت رحیم مشایی، گفت:‌ تمامی اخبار منتشر شده در خصوص بازداشت این فرد و احضار او به دادگاه کذب محض است.

وی افزود: اگر سایت و نشریه‌ای این مطالب را می‌نویسد در خصوصی که جنبه عمومی داشته باشد دادستان وارد می‌شود، اگر فرد هم شکایت کند پیگیری می‌شود و آن رسانه یا خبرنگار تحت تعقیب قرار می‌گیرند.

یکی از خبرنگاران خطاب به اژه‌ای گفت آیا در ادامه رسیدگی به پرنده فساد 3 هزار میلیاردی پرونده جهرمی هم همچنان مطرح است یا خیر، که اژه‌ای در پاسخ گفت: در مورد این فرد و چند نفر دیگر از جمله خاوری با یک مشکل مضاعف روبه‌رو هستیم.

وی گفت: آن موقع قاضی سراج قاضی پرونده بود و قرار بود محاکمه کند اما سمتش تغییر کرد و قاضی دیگری جایگزین ایشان شد.

سخنگوی قوه قضاییه ادامه داد: چون آن قاضی هم به عنوان دادرس فعالیت می‌کرد منتقل شد و حالا پرونده در اختیار قاضی دیگری قرار گرفته است.

وی تأکید کرد: در جریان رسیدگی به بخش دوم پرونده فساد 3 هزار میلیاردی یکسری کیفرخواست صادر شده، برخی تقاضای اعاده دادرسی داده‌اند که چند تا از آن‌ها پذیرفته شده و پرونده مجدداً به شعبات برگشته و برخی دیگر هم حکم گرفتند اما کل پرونده مختومه نشده است.
منبع:فارس