کد خبر: ۹۶۸۱۸
تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۹:۱۰
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۳۹۹

اژه ای: بابک زنجانی 2 یا 3 وجود ندارند

پایگاه خبری تیک:محسنی اژه‌ای در هشتاد و دومین نشست خبری خود با اصحاب رسانه در رابطه با این موضوع که برخی می‌گویند پرونده آقای احمدی‌نژاد در قوه قضاییه به کندی پیش می‌رود و همین کندی باعث شده تا ایشان بتواند از آقای جهانگیری معاون اول رئیس جمهور فعلی شکایت کند، گفت: طول رسیدگی به هر پرونده‌ای با ماهیت موضوع ارتباط دارد یعنی گاهی امری ساده و بسیط است و زمان کوتاهی برای رسیدگی نیاز دارد اما گاهی بالعکس زمانی طولانی می‌طلبد چرا که نیازمند تحقیقات از منابع مختلف و استفاده از کارشناسان است که نوعاً زمان بیشتری می‌طلبد.

وی افزود: اما اینکه آقای احمدی‌نژاد از آقای جهانگیری شکایت کرده‌اند ربطی به طولانی شدن دادگاه ندارد و متهم در هر مرحله از رسیدگی می‌تواند حتی در دادگاه دیگری از فردی شکایت کند.

سخنگوی قوه قضاییه در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا پرونده‌هایی برای افرادی بعنوان بابک زنجانی 2 یا 3 مفتوح شده است و اینکه در مقابل این ادعاها چه واکنشی باید انجام داد، تصریح کرد: چنانچه همه ما ملتزم به قانون باشیم به نفع کشور و همه افراد است و در رابطه با ادعاهایمان و گفته‌هایمان پاسخگو باشیم.

اژه‌ای گفت: اگر مستنداتی برای ادعاهای خود داشته باشیم که بحثی نیست ولی اگر نداشته باشیم اگر در این دنیا نیز گرفتار عواقب آن کارها نشویم به آخرت اعتقاد داریم و در آنجا باید پاسخگو باشیم.

اژه‌ای تاکید کرد: اگر فردی نتواند ادعاهای خود را ثابت کند محکوم است و چنانچه چند نفر ادعاهایی مطرح کرده‌اند و سازمان بازرسی کل کشور از آنها خواسته است مستنداتی ارائه دهند و چنانچه مدرکی نداشته باشد قطعاً باید عواقب این ادعای خود را بپذیرند.

اژه‌ای افزود: تاکنون پرونده‌ای با عنوان بابک زنجانی 2 یا 3 تشکیل نشده است.
منبع:فارس