کد خبر: ۹۶۸۱۹
تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۹:۱۱
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۴۹۵

تکذیب سفر رحیمی به خارج از کشور

پایگاه خبری تیک:دومین نشست خبری خود با اصحاب رسانه در خصوص اظهارات اشرفی اصفهانی در پرونده بقایی، گفت: آن چیزی که من شنیدم این است که آقای اشرفی اصفهانی اخیراً اظهارات خودشان را تکذیب کرده‌اند ولی از آقای سراج مطلبی ندیدم که گواهی بر ارائه پاسخ به اظهارات ایشان باشد.

وی درباره پرونده‌ای که برای بنیاد تعاون ناجا تشکیل شده، گفت: من آن جلسه قبلی نیز گفتم که آقای احمدی‌مقدم و پسرشان بازداشت نشده‌اند و الان هم همین را می‌گویم اما در خصوص تخلفات بنیاد تعاون ناجا پرونده‌ای تشکیل شده که در حال حاضر هم در دستور رسیدگی قرار دارد.

یکی از خبرنگاران به اژه‌ای گفت که شنیده شده برخی از نمایندگان مجلس خواستار دیدار با بابک زنجانی شده‌اند که وی، گفت: من بارها گفته‌ام که اگر قرار است دیداری با متهمی صورت گیرد باید بر اساس روال قانونی‌اش باشد. نمایندگان مجلس جزء وظایفشان دیدار با متهمان نیست، در یک دوره‌ای هم یک رئیس جمهور می‌خواست دیداری با برخی متهمان داشته باشد و به زندان برود که میسر نشد.

وی گفت: در خصوص زنجانی هم تاکنون هیچ تصمیمی برای هیچ دیداری گرفته نشده است.

یکی از خبرنگاران خطاب به اژه‌ای از برنامه قوه قضاییه برای برخورد با کاسبان پساتحریم پرسید که محسنی اژه‌ای، گفت: برخورد با این افراد زمانی صورت می‌گیرد که جرمی مرتکب شده باشند، علی ایحال دولت باید مقدراتی را بیاندیشد که مشکلاتی در این زمینه رخ ندهد و فضا برای کاسبی عده‌ای ایجاد نشود حال اگر ایجاد شد در آن صورت قوه قضاییه با جرم و مجرمان برخورد می‌کند.

وی افزود: البته ما امیدواریم ابتدا تکلیف میزان پول‌های بلوکه شده‌مان مشخص شود زیرا ما که د آخر نفهمیدیم مبلغ دقیق آن چقدر است.

وی درباره سوال یکی از خبرنگاران که از وی در خصوص سفر رحیمی به خارج از کشور پرسید، گفت: سفر این فرد به خارج از کشور صحت ندارد.
منبع:فارس