کد خبر: ۹۶۹۳۸
تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۴
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۷۶۱

مرگ مشکوک یک مادر و دختر در بروجرد

 فرمانده انتظامی شهرستان بروجرد از مرگ مشکوک یک مادر و دخترش خبر داد و گفت: رسیدگی به این موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی بروجرد قرار گرفته است.

به گزارش پايگاه خبري «تيک» (Tik.ir)، سرهنگ علیرضا دلیری افزود: روز شنبه هفته جاری پلیس از مرگ یک مادر و دختر و مصدومیت پسر این خانواده بر اثر خوردن سم در یکی از محلات بروجرد مطلع شد و رسیدگی به این موضوع را به صورت ویژه در دستور کار قرار داد.

وی سن دختر را 12 و سن پسر را 14 سال عنوان کرد و گفت: پسر این خانواده برای انجام مراحل درمان به خرم آباد منتقل شده است.

فرمانده انتظامی بروجرد افزود: این پسر 14 ساله قبل از بی هوش شدن یک بار به پلیس اعلام کرد که پدرش به آنها سم خورانده ولی دوباره این اظهارات را تکذیب و در نهایت بیهوش شد.

وی با بیان اینکه پدر خانواده در پایانه مسافربری بروجرد دستگیر و راهی بازداشتگاه شده است، اظهار کرد: او منکر قتل خانواده خود شده و می گوید در تهران کار می کند و از مرگ خانواده اش بی اطلاع است.

سرهنگ دلیری افزود: مادر این خانواده سابقه افسردگی و خودکشی در چند ماه قبل را داشته است لذا موضوع باید به صورت دقیق مورد بررسی قرار گیرد.

وی گفت: پلیس آگاهی بروجرد به صورت جدی به دنبال یافتن یک سر نخ از این موضوع است.

وی با اشاره به گسترش شایعات در خصوص این مرگ مشکوک در 2 روز اخیر اظهار داشت: مرد خانواده هیچگونه اعتیادی به مواد مخدر شیشه ندارد و تا معلوم شدن نحوه قتل یا خودکشی نمی توان اظهار نظری کرد.
منبع: ایرنا