کد خبر: ۹۶۹۷۱
تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۵:۲۶
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۱۰۳۲

نظر فروتن درباره همکاری با هدیه تهرانی

 محمدرضا فروتن گفت: سالها بود که دوست داشتم فیلمنامه‌ای نوشته شود تا دوباره با هدیه تهرانی همبازی شوم و خوشحالم که این اتفاق در فیلم «عادت نمی‌کنیم» افتاد.

به گزارش پايگاه خبري «تيک» (Tik.ir)، فیلمبرداری فیلم سینمایی «عادت نمی‌کنیم» به کارگردانی ابراهیم ابراهیمیان مدتی قبل به پایان رسید و این روزها مراحل فنی خود را پشت سر می گذارد.

فروتن در این فیلم یکی از نقش‌های اصلی را به عنوان یک روانشناس برعهده داشت و در کنار او هدیه تهرانی، حمیدرضا آذرنگ، ساره بیات و پانته‌آ پناهی‌ها هم در این فیلم حضور داشتند.

او درباره بازی در «عادت نمی کنیم» و نقش‌اش گفت: «عادت نمی‌کنیم» به عنوان دومین فیلم ابراهیم ابراهیمیان فیلمنامه خیلی خوب داشت که باعث شد بازی در آن را قبول کنم. این فیلم روابط آدم‌ها و عکس العمل کاراکترها در مقابل اتفاقاتی که می‌افتد را نشان می‌دهد، ضمن اینکه ارتباط موضوع فیلمنامه با رشته تحصیلی‌ام (روانشناسی) برایم جذاب بود و جذابیت آن هم شاید از این جهت بود که فکر می‌کنم آدم‌ها کمتر اشکال و ایرادهای خود را می‌خواهند بدانند و وقتی مشکلی پیش می‌آید آن را گردن دیگری می‌اندازند و سهم خود را در اتفاقاتی که بوجود می‌آید، کمتر می‌بینند.

وی اضافه کرد: احمدرضای «عادت نمی‌کنیم» یک استاد دانشگاه است که با علاقه ازدواج کرده، اما در مسیر زندگی‌اش اتفاقاتی می‌افتد که منجر به بروز مشکلاتی برای زندگی خانوادگی‌اش می‌شود و سعی می‌کند آن‌ها را حل کند، اتفاقاتی که ممکن است برای خیلی‌ها بیفتد.

فروتن که فیلم « 23 روز» مهدی گلستانه هم جلوی دوربین می‌رود، درباره ساخت فیلم‌هایی با موضوع روان‌شناختی بیان کرد: اساسا چنین فیلم‌هایی در سینمای ما کم است و خوب است که گاهی فیلمنامه‌هایی نوشته شود که کاراکترها و روابط آن‌ها تحلیل شوند، البته فکر می‌کنم به نیروهایی که اطلاعات و آگاهی خوبی درباره جامعه شناسی و روان‌شناختی داشته باشند، بیشتر نیاز داریم. ضمن اینکه سازندگان و کارگردانان این گونه فیلم‌ها هم باید کسانی باشند که علاوه بر علاقه‌مندی به این فضا، خودشان هم آگاهی لازم را داشته باشند.

این بازیگر سینما که در چند سال اخیر در فیلم‌های کارگردانان جوانی حضور یافته است، تعامل و همکاری با ابراهیم ابراهیمیان را خیلی خوب دانست و از همکاری دوباره با هدیه تهرانی هم ابراز خشنودی کرد.

محمدرضا فروتن دراین باره گفت: سال‌ها بود که دوست داشتم دوباره با هدیه تهرانی همبازی شوم و فکر می‌کردم چقدر خوب است که فیلمنامه‌ای نوشته شود تا ما دوباره بعد از «قرمز» با هم کار کنیم که این اتفاق در «عادت نمی‌کنیم» افتاد. البته بیشتر نقش‌ها جدا از هم بازی می‌کردند ولی با این حال این همکاری پس از چند سال باعث خوشحالی بود. همچنین خوشحالم فرصت همکاری با ساره بیات و حمیدرضا آذرنگ که از حرفه‌ای‌های تئاتر است و تاکنون با آن‌ها همبازی نشده بودم، در این فیلم فراهم شد.

این بازیگر که حدود سه سال است خبرهایی درباره انتشار آلبوم موسیقی‌اش منتشر می‌شود، در این باره نیز توضیح داد: به زودی آلبوم موسیقی‌ام را که چند سالی است آماده شدن آن طول کشیده روانه بازار می‌کنم. در این آلبوم که اشعار آن را افشین یداللهی سروده، سیروان خسروی، بابک زرین و امیرمیلاد نیک‌زاد همکاری کرده‌اند.
*ایسنا