کد خبر: ۹۷۰۴۷
تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۳۹۴ - ۲۲:۱۰
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۳۸۶

یاغیان استقلال در کمیته انضباطی

پایگاه خبری تیک:باتوجه به اینکه جاسم کرار این روزها در تمرینات تیم شرکت نمی‌کند و یا اینکه با تاخیر در زمین حضور پیدا می کند این مسئله باعث ایجاد مشکلات برای تیم شده است، از همین رو این موضوع با واکنش مسئولان استقلال از جمله مدیر عامل باشگاه روبرو شده است و این امکان وجود دارد که این بازیکن با مراجعه به کمیته انضباطی باشگاه توضیحات خود را ارائه دهد. 
 
قرار است که کرار به درخواست افشارزاده مدیرعامل باشگاه استقلال به کمیته انضباطی برود تا در مورد غیبت‌هایش توضیحات لازم را ارائه دهد و فردا مسئولان باشگاه به پرونده این بازیکن ورود خواهند کرد و مورد بررسی قرار می دهند، این خبر را افشارزاده مدیرعامل باشگاه استقلال اعلام کرد. 
 
عمران زاده نیز با توجه به اتفاقات پیش آمده باید در کمیته انضباطی پاسخگو باشد و به احتمال زیاد این بازیکن هم فردا توضیحات خود را به مسئولان باشگاه ارائه می دهد. 
 
همچنین قرار است وضعیت پروپچیچ در خصوص اینکه حضور او در استقلال قطعی خواهد بود یا خیر طی یکی، دو روز آینده مشخص شود و مسئولان استقلال پیگیر این مساله هستند و بهرام امیری عضو کمیته نقل و انتقالات باشگاه نیز در خصوص این مساله توضیحاتی را ارائه کرد. 
 
بهرام امیری، ظهر امروز با حضور در سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال پیگیر مسئله بازیکن کروات بود و ابهامات مربوط به نامه فیفا را با مسئولان فدراسیون برطرف کرد. 
 
بهرام امیری درباره وضعیت پروپچیچ گفت: به طور کلی ظهر امروز برای رسیدگی به وضعیت این بازیکن به سازمان لیگ رفتم و مدارک مربوط را ارائه کردم و باید بگویم که به دنبال راه کارهای قانونی هستیم تا مشکلی برای استقلال، بازیکن و حتی فدراسیون فوتبال پیش نیاید، جواب استعلام فیفا را به مسئولان ارائه دادم و روال کاری و پیگیری های لازم مربوط به این بازیکن را انجام دادم و در هر صورت یک روال عادی است و باید دوره آن طی شود و به احتمال زیاد فردا یا پس فردا وضعیت نهایی پروپچیچ مشخص می شود. 
 
وی درباره اینکه شب گذشته استقلال بهترین عملکرد را در نقل و انتقالات داشته است، توضیح داد: نقل و انتقالات مربوط به یک فرد نیست و کل مجموعه باشگاه در آن دخیل هستند و من و جویباری که استقلالی هستیم به این موضوع افتخار می کنیم و باید بگویم که حقوق بگیرد باشگاه نیستیم و تنها هدفمان شاد کردن دل هواداران بود و از افشارزاده تا کارمند ساده باشگاه همه کمک کردند تا استقلال نتوانست در نقل و انتقالات موفق باشد.

منبع: باشگاه خبرنگاران