کد خبر: ۹۷۰۸۳
تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۳۹۴ - ۲۲:۵۵
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۴۶۵

گزارش تمرین امروز استقلال

پایگاه خبری تیک:تمرین عصر روز سه شنبه استقلال از ساعت ۱۸:۳۰ در زمین شماره ۲ آزادی بدون حضور تماشاگران برگزار گردید. خسرو حیدری که مدتها بود به دلیل مصدومیت به طور انفرادی تمرین می کرد از عصر امروز و با اجازه کادر پزشکی در تمرینات گروهی حاضر شد و در کنار سایر بازیکنان تمرین کرد که این امر موجبات رضایت مظلومی را فراهم آورد.

بازیکنان ابتدا بدنهای خود را گرم کرده سپس کار با توپ انجام دادند. آنها در آیتم بعدی به مرور کارهای تاکتیکی برای دیدار مقابل ملوان بندرانزلی پرداختند و در بخش بعدی یک فوتبال درون تیمی را در قالب دو تیم صورتی و آبی انجام داده و در انتهای تمرین بازیکنان به زدن ضربات از راه دور پرداختند. این تمرین ساعت ۱۹:۴۵ به اتمام رسید.

* میلاد شیخ فخرالدینی و میثم مجیدی همانند روزهای گذشته زیر نظر مربی بدنساز تنها به دویدن دور زمین اکتفا کردند.

* جاسم کرار که روز گذشته با تاخیر در تمرین حاضر شد و با موبایل صحبت کردنش سوژه عکاسان و خبرنگاران شده بود، امروز بدون تاخیر در زمین شماره ۲ حاضر شد و در کنار دیگر بازیکنان تمرین کرد.

* وحید طالب لو و مهدی رحمتی زودتر از سایر بازیکنان در زمین حاضر شده و تمرینات انفرادی انجام دادند.

* در ابتدای تمرین مظلومی لحظاتی با بازیکنان صحبت کرد و از بازیکنانش خواست تمرینات را با جدیت انجام بدهند و مراقب هم تیمی‌هایشان باشند تا دچار مصدومیت نشوند.

* استقلال ساعت ۱۸ و ۳۰ در زمین شماره ۲ آزادی تمریناتش را برای دیدار مقابل ملوان بندرانزلی ادامه خواهد داد.

تیم فوتبال استقلال تهران روز جمعه و از ساعت ۱۹:۳۰ در هفته دوم لیگ پانزدهم در ورزشگاه آزادی میزبان ملوان بندرانزلی خواهد بود.
فارس