کد خبر: ۹۷۰۹۳
تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۳۹۴ - ۲۳:۰۷
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۴۲۵

کارت بازی نکونام و دوجکویچ صادر شد

سخنگوی باشگاه سایپای تهران گفت: آی تی سی کارت (کارت بازی) راتکو دوجکویچ و جوادنکونام صادر شد و این آنان در هفته دوم لیگ برتر فوتبال سایپا را همراهی می کنند.

به گزارش پایگاه خبری تیک، حسین خبیری افزود: هافبک و دروازه بان تیم سایپا در هفته دوم لیگ برتر فوتبال می توانند این تیم را همراهی کنند. وی ادامه داد: تیم سایپا در هفته دوم در ورزشگاه قدس میهمان تیم راه آهن تهران است. 

وی با اشاره به اینکه تیم سایپا در پست هافبک نیاز به بازیکن جدید ندارد، گفت: با تشخیص سرمربی و کادر فنی در نیم فصل دوم بازیکنان مطرح داخلی و خارجی جذب این تیم خواهند شد. سخنگوی باشگاه سایپا خاطر نشان کرد: این تیم در پست هافبک از بازیکنان جوان و باتجربه ای از جمله مهدی ترابی، باقر نیایی، ابراهیم صادقی و جواد نکونام بهره می برد.

خبیری با بیان اینکه مهم ترین رویکرد مدیر عامل و اعضای کادر فنی تیم سایپا کسب جایگاه ایده آل در لیگ و کسب سهمیه آسیایی در فصل جاری است گفت: امیدواریم با اتحاد و همدلی این موفقیت را برای سایپا به دست آوریم.

وی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا این تیم در فصل گذشته توانسته است بدهی های این تیم را به بازیکنان و کادر فنی خود پرداخت کند، افزود: سایپا هیچ بدهی در فصل جاری ندارد و توانسته به تعهداتش عمل کند.وی ادامه داد: امیدواریم با افتتاح ورزشگاه اسلامشهر بازی های خود را در این مکان پیگیری کند.

خبیری با اشاره به اینکه تیم سایپا در جذب بازیکن پایه و با استعداد توانمند عمل کرده است خاطر نشان کرد: همیشه تیم پایه سایپا مدعی بوده و رویکرد این تیم توجه به بازیکنان جوان و با انگیزه است.وی با گلایه به برخی از تیم ها که توانسته اند با کمترین سرمایه بازیکنان تاثیر گذار و سرباز تیم ها را جذب کنند اظهار کرد: بازیکنانی که برای گذراندن خدمت سربازی مجبورند در تیم های نظامی توپ بزنند موجب می شود تا تیم های لیگ برتری علاقه ای به جذب بازیکنان جوان و نوجوان نداشته باشند.

ایرنا