کد خبر: ۹۷۵۷۸
تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۴
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۵۹۱

برانکو به سرنوشت دايي دچار مي‌شود؟

  رئيس هيات مديره پرسپوليس گفت: نبايد از همين حالا تيم را به حاشيه ببريم چون فرصت براي جبران زياد است.

 به گزارش پايگاه خبري «تيک» (Tik.ir)، جعفر کاشاني در رابطه با شکست پرسپوليس مقابل استقلال خوزستان اظهار داشت: تازه اول راه ليگ هستيم و اين شکست براي پرسپوليس نگران کننده نيست.

 در ضمن شب گذشته گرما، گرد و غبار و همچنين محبت داوري از عوامل باخت پرسپوليس در بازي ديشب بود. با اين حال نبايد از همين حالا تيم را به حاشيه ببريم چون فرصت براي جبران زياد است. هر تيم 30 بازي دارد و فعلا 2 بازي را گذرانده ايم.

وي ادامه داد: يادم مي آيد که دوران بازيگري خودم نيز ما به مسجدسليمان رفتيم و آنجا شکست سنگيني داشتيم. البته در بازي برگشت با 6 گل حريف را شکست داديم. در هر صورت پرسپوليس و استقلال در شرايطي قرار دارند که نمي توان آنها را باشگاهي در سطح اول ايران دانست چون باشگاههاي همچون ذوب آهن و فولاد با بودجه اي مشخص و خيالي راحت به کار مي پردازند.

رئيس هيات مديره پرسپوليس در خصوص اينکه برانکو نيز به سرنوشت دايي در فصل گذشته که در هفته هفتم برکنار شد، دچار مي شود يا خير، تصريح کرد: اين صحبت که بگوييم برکناري اصلا صحيح نيست. به نظرم دايي نيز فصل قبل اسير يک سري سوءتفاهمات شده بود. دايي يک اسطوره است و بارها به او گفتم که اصلا نبايد وارد مربيگري مي شدي چون حيف مي شوي. با اين حال موضع باشگاه حمايت از برانکو است. البته در همه جاي دنيا وقتي مربي ببازد، تغيير مي کند و اين مختص به ايران نيست.

کاشاني با اشاره به ضعف دروازه بان پرسپوليس گفت: متاسفانه در 2 بازي اخير در پست دروازه بان خوب نبوديم. البته اميد داشتيم که مکاني بخشيده شود اما کميته انضباطي اصلا توجهي به نامه هاي پرسپوليس نکرد. مي توانستند با همان يک جلسه محروميت اجازه بازي به اين جوان بدهند نه اينکه محروميت فصل قبل را زنده کنند.

وي در پايان گفت: مطمئن باشيد که پرسپوليس در بازيهاي بعدي وضعيت بهتري پيدا خواهد کرد. باشگاه نيز به اين زودي تصميم به تغييرات ندارد و از تيم جوان پرسپوليس حمايت مي کند.
*کاپ