کد خبر: ۹۷۶۰۳
تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۱
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۶۱۳

بهترين مقاصد گردشگري براي حيوان دوست ها

  اگر عاشق حيوانات هستيد و دوست داريد حتي در سفر هم با حيوانات در تماس باشيد و آنها را از نزديک ببينيد به فهرستي از مکان هاي توريستي که در اينجا برايتان آورده ايم نگاهي بياندازيد.

1. خوک ها در ساحل باهاما

سفر به ساحل خوک ها در باهاما مطمئنا يکي از بهترين مقاصدي است که مي توانيد براي تعطيلات تابستان خود انتخاب و حيات وحش را از نزديک مشاهده کنيد. دوست داريد بدانيد با چه صحنه اي مواجه مي شويد؟ خوک هايي که در آب ها شنا مي کنند و مدام با توريست ها در تماس اند.


2. گاوهاي دريايي در فلوريدا

يکي از جذاب ترين موجودات دريايي گاو دريايي است که مي توانيد آنها را از نزديک در فلوريدا مشاهده کنيد.

3. سگ در اسکاتلند

آيا از ديدن فيلم 101 سگ خالدار لذت برديد؟ اگر دوست داريد فضايي مانند اين فيلم را تجربه کنيد، به فستيوال سگ طلايي در اسکاتلند سري بزنيد. در اين فستيوال سگ هاي زيادي به نمايش گذاشته مي شوند که واقعا ديدني است. علاوه بر آن شما مي توانيد از شام و موسيقي پخش شده نيز لذت ببريد.

4. خرس قطبي در منيتبا، کانادا

اگر تا به حال يک خرس قطبي را از نزديک نديده ايد، در پاييز به منيتبا کانادا سفر کنيد زيرا فصل پاييز فصل مهاجرت آنها است. شما مي توانيد با مقداري اسنک به آنها نزديک شود. همچنين مي توانيد در هتل هايي اقامت کنيد که منظره اي از خرس هاي قطبي را مقابل چشمان تان قرار مي دهد.

5. ميمون شبگرد در فيليپين

اين حيوان واقعا خجالتي است به همين دليل اگر به فيليپين سفر کرديد و دوست داشتيد آن را از نزديک ببينيد، افراديي هستند که پس از اطمينان از اين که با آنها به مهرباني برخورد مي کنيد، شما را براي آشنايي با اين حيوان بامزه راهنمايي مي کنند.

6. چيتا در آفريقاي جنوبي

اگر دوست داريد يک بچه چيتا را در آغوش بگيريد، به آفريقاي جنوبي سفر کنيد. در اين مکان، از اين حيوان در حال انقراض محافظت و حتي از افرادي که تمايل به مراقبت و کمک به آنها را دارند نيز استقبال مي شود.

7. فيل در پارک فيل هاي تايلند

اگر دوست داريد تجربه اي متفاوت و هيجان انگيز در زندگي تان داشته باشيد، به تايلند سفر کنيد و از نزديک با فيل ها در تماس باشيد. پارک فيل ها تعداد زيادي فيل که ممکن است تعدادي از آنها زخمي، پير و فرسوده، بي سرپرست يا کور باشند را يک جا جمع کرده است. شما حتي مي توانيد براي کمک کردن به آنها داوطلب شويد.

8. کرگدن در جنوب آمريکا

تماشاي يک حيوان زيبا بدون هيچ خطري؟! بله شما مي توانيد در جنوب آمريکا تعداد زيادي کرگردن را از فاصله اي نزديک مشاهده کنيد. در اين مکان کرگدن هاي زخمي، بيمار يا بي سرپرست را در مکاني امن نگاه مي دارند و پس از بهبودي، دوباره به دل طبيعت باز مي گردانند. شما مي توانيد در شب هم به اين مکان سري بزنيد و حتي سر و صداي آنها را بشنويد.

9. خرگوش ها در ژاپن

اگر شما هم مثل خيلي هاي ديگر عاشق خرگوش هستيد، سفر به « Ōkunoshima » ژاپن را در برنامه خود قرار دهيد. در اين جزيره، تعداد زيادي خرگوش نيز مانند سگ و گربه در خيابان ديده مي شود که واقعا شگفت انگيز است.

10. کوسه در جزيره مارشال فلوريدا

شايد در تصورتان هم نگنجد اما در جزيره مارشال فلوريدا مي توانيد با کوسه ها شنا کنيد و در عين حال از زيبايي هاي جهان زير آب نيز لذت ببريد.

11. آهو در پارک نارا ژاپن

اگر مانند بسياري از افراد ديگر شما هم اعتقاد داريد که آهو يکي از زيباترين حيوانات موجود در کره زمين است، بد نيست اين بار که براي سفر خود برنامه ريزي مي کرديد، به ژاپن نيز فکر کنيد. پارک نارا خانه هزاران آهو است که نه تنها زيبا و مهربان هستند بلکه دوست دارند از دستهاي بازديدکنندگان نيز غذا بخورند. اگر يادتان رفت براي آنها غذا بياوريد نگران نشويد زيرا به راحتي مي توانيد آن را از آهمان پارک خريداري کنيد.

12. ميمون در جشنواره ميمون تايلند

به نظر شما هم ميمون حيوان جالب و عجيبي است؟ هر ساله فستيوالي در تايلند برپا مي شود که در آن هزاران ميمون در ميان هزاران ميوه و سبزي و ديگر غذاهاي مورد علاقه شان، شرکت مي کنند. در اين فستيوال موسيقي، بازي و سرگرمي هاي ديگر نيز وجود دارد.
*برترين ها