کد خبر: ۱۳۰۲۲۴
تاریخ انتشار: ۰۶ تير ۱۳۹۵ - ۱۸:۱۵
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۸۴۵

اختلاف میان دو مجری / مت لبلانک تهدید کرد که «تخت گاز» را ترک می‌کند

پس از گذشت مدت کوتاهی از پخش فصل جدید برنامه «تخت گاز» مت لبلانک اعلام کرد که در صورت حضور کریس اوانز در «تخت گاز» در این برنامه نمی‌ماند.
پس از گذشت مدت کوتاهی از پخش فصل جدید برنامه «تخت گاز» مت لبلانک اعلام کرد که در صورت حضور کریس اوانز در «تخت گاز» در این برنامه نمی‌ماند.

به گزارش تیک به نقل از خبرآنلاین، لبلانک می‌گوید از گستاخی کریس اوانز با دیگر اعضای گروه سازنده برنامه دلخور است. با در نظر گرفتن افت شدید تعداد تماشاگران «تخت گاز» این خبر ضربه دیگری به پیکر این برنامه وارد می‌کند.

سری جدید «تخت گاز» با مجریان جدید در هر قسمت نسبت به قسمت پیشین بیننده کمتری داشت تا اینکه در آخرین قسمت تنها 2.34 میلیون نفر بیننده جذب کرد. کمترین میزان بینندگان «تخت گاز» با اجرای جرمی کلارکسون، 2.36 میلیون بیننده بود که در ژوئن سال 2003 ثبت شد.  

بی‌بی‌سی هنوز هیچ واکنشی به این خبر نشان نداده است.

البته این نخستین باری نیست اخباری از این دست درباره اختلاف میان اعضای جدید تیم «تخت گاز» منتشر می‌شود. این برنامه که دوباره از ماه می از بی‌بی‌سی پخش می‌شود، پس از خروج جرمی کلارکسون و تیم‌ پیشین «تخت گاز» با مشکلات بسیاری روبه‌رو بوده است.

سال گذشته لیزا کلارک مدیر تولید برنامه به دلیل رفتار مستبدانه کریس اوانز از «تخت گاز» خارج شد. البته بی‌بی‌سی همواره رفتارهایی از دست را از سوی کریس اوانز رد کرده است.

منبع: تلگراف / 25 ژوئن