کد خبر: ۲۵۰۱۱۱
تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۸:۰۰
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۳۸۶

ترابی: خوشحالم که اولین پاس گلم را در پرسپولیس دادم

بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس گفت: همه تمرکز ما روی بازی با نفت مسجدسلیمان است و می‌خواهیم با برد در بازی روز شنبه دوباره به صدر جدول برگردیم.

به گزارش پایگاه خبری تیک (Tik.ir) ؛ مهدی ترابی در خصوص شکست پیروزی تیم پرسپولیس مقابل پدیده شهرخودرو در جام حذفی،‌گفت: واقعاً بازی سختی را پشت سر گذاشتیم و در یک ماراتن ۱۲۰ دقیقه‌ای به برتری رسیدیم. همه دیدند که تیم پدیده چقدر تیم خوب و پرقدرتی بود که به تهران آمد تا برنده به مشهد برگردد و اصلاً دوست نداشتند حذف شوند اما در نهایت این ما بودیم که توانستیم بازی را در اختیار داشته باشیم و آخر کار در ضربات پنالتی این تیم را شکست دادیم و به نیمه‌نهایی رسیدیم. خدا را شکر که طلسم نرفتن به نیمه‌نهایی جام حذفی شکسته شد و حالا آماده می‌شویم تا در ادامه مسابقات بتوانیم نتایج خوبی بگیریم.

وی درباره این که اولین پاس گل خود در پرسپولیس را برای شایان مصلح فرستاد،‌اظهار داشت: در آن صحنه کرنر شد و من سانتری روی دروازه فرستادم که خوشبختانه با ضربه شایان تبدیل به گل شد و خوشحالم که اولین پاس گلم را در پرسپولیس اینگونه دادم. امیدوارم که در ادامه راه بتوانم شرایط بهتر از این هم داشته باشم و به پرسپولیس کمک کنم. همه تمرکز من روی موفقیت پرسپولیس است و امیدوارم که در ادامه راه بیشتر به تیم کمک کنم.

ترابی درباره اینکه او پنالتی خوب می‌زند اما چرا تا پایان در زمین نماند تا از پنالتی‌زن‌های پرسپولیس در بازی با پدیده شهرخودرو باشد،‌ ادامه داد: من در زدن ضربات پنالتی در زمین نبودم اما آقای برانکو با تعویض‌هایی که انجام داد می‌خواست کار را در زمان قانونی تمام کند و دوست نداشتیم کار به پنالتی تمام شود اما در نهایت مهم بردن بود که به آن رسیدیم.

بازیکن شماره ۹ تیم پرسپولیس درباره بازی این هفته مقابل نفت در شهر مسجدسلیمان گفت: ما ریکاوری خوبی باید انجام دهیم تا خستگی بازی قبل از تن ما خارج شود. مطمئناً‌ همه تمرکز ما روی بازی با نفت مسجدسلیمان است و می‌خواهیم با برد در بازی روز شنبه به صدر جدول برگردیم.

ترابی درباره کارهایی که بهنام برزای در زدن ضربات پنالتی انجام داد و حتی از داور کارت زرد گرفت، ادامه داد: واقعاً در آن شرایط نیاز نبود که او این کارها را انجام دهد چرا که تماشاگران ما کاری به کسی نداشتند و فقط تیم خودشان را تشویق می‌کردند اما به نظر من او می‌خواست خودش را در دل هواداران یک تیم دیگر جا کند اما اقداماتی انجام داد که باعث واکنش هواداران ما شد. مطمئناً‌ خود او هم فهمید که کارش اشتباه بوده و نباید آن کارها را انجام می‌داد. ما به فکر موفقیت پرسپولیس هستیم و می‌خواهیم پرچم تیم را بالاتر ببریم.
*فارس