کد خبر: ۳۰۰۲۳۵
تاریخ انتشار: ۱۹ تير ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۶
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۲۳۱۵

حمایت جالب خواننده معروف از خواهرش در برابر هجمه‌ها

زین مالک ستاره موسیقی جهان خواهری به نام صفا دارد. صفا در سن کم ازدواج کرد. او فقط ۱۷ سال داشت. ازدواج او با مارتن‌تیزر از سوی مردم برچسب کودک‌همسری خورد. مردم می‌گفتند: مارتن فقط ۱۸ سال دارد و صفا هم ۱۷ ساله است، آیا آن دو در سن ازدواجند!
صفا در سپتامبر گذشته چهار ماه بعد از ازدواج صاحب یک دختر شد. برخی از مردم که قبلا به ازدواج آن دو برچسب کودک‌همسری زده بودند، حالا میگفتند: یعنی صفا خانوم قبل از این که ازدواجش را برای مردم رسماً اعلام کند با مارتن رابطه داشته است؟ یعنی حالا که قرار بوده بچه دار شود خبر ازدواجش را برای ما علنی کرده؟!

دختر صفا هم از کامنت‌های منفی مردم در امان نبود. بعضی از کاربران برای صفا نوشتند که دخترت خیلی زشت است و او را بی‌ریخت و قیافه توصیف کردند. یکی از دوستان نزدیک صفا، پیامی از یک کاربر که برای فرزند او آرزوی مرگ کرده بود را منتشر کرد و نوشت: صفا بدون هیچ دلیلی، تعداد زیادی پیام نفرت‌انگیز دریافت می‌کند. صفا هم در پاسخ نوشت: این دنیا واقعاً مشمئزکننده و حال به هم زن شده است.

اما زین برای حمایت از خواهرش چه کرد؟! زین تصمیم گرفت تا از خواهر و دختر خواهرش در برابر همه این حرف و حدیث‌ها دفاع کند، او خانه جدیدی برای آن دو در برادفورد غرب یورکشایر انگلستان خرید، که ۳۱۷،۷۶۴ هزار دلار قیمت داشت و او را از محیط و آدمهایی که برای خواهرش رنج و عذاب درست کرده بودند، دور کرد.گفتنی است پدر آنها از پاکستانی‌های انگلستان و مادرشان انگلیسی با اصالتی ایرلندی است.