کد خبر: ۳۳۶۴۵۹
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۵
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۴۸۷

این فرد به طور عمدی خودروهای سواری خیابان "دیباجی" را آتش می‌زد

ایلنا نوشت: رئیس پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ از دستگیری عامل آتش سوزی عمدی ۴ دستگاه خودروی سواری خیابان "دیباجی" با تلاش ماموران پایگاه سوم این پلیس خبر داد.
علی ذوالقدری " با اعلام این خبر  بیان داشت: روز گذشته در پی دریافت شکایتی در خصوص آتش سوزی ۴ دستگاه خودروی سواری  در خیابان "دیباجی" تهران، پیگیری موضوع در دستور کار ماموران پایگاه سوم  پلیس  امنیت عمومی تهران بزرگ  قرار گرفت .

وی  عنوان کرد: با توجه به حساسیت موضوع، بلافاصله کارگروهی از  ماموران پایگاه سوم این  پلیس و ماموران کلانتری ۱۲۴ قلهک برای  شناسایی عامل یا عاملان این آتش سوزی و پیگیری علت و انگیزه آتش سوزی تشکیل و تحقیقات تخصصی  در این خصوص آغاز شد .

رئیس پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ  با بیان اینکه در بازدید از خودروها عمدی بودن آتش سوزی محرز شد، ابراز داشت: پس از بررسی تصاویر دوربین های مداربسته و انجام تحقیقات میدانی ، عامل آتش سوزی  خودروها شناسایی شد .

این مقام ارشد انتظامی افزود : با توجه به اینکه متهم بلافاصله پس از آتش سوزی از محل متواری شده بود ، تلاش برای  دستگیری  متهم  ادامه یافت تا این که پس از ۲۴ ساعت تلاش شبانه روزی متهم در حال پرسه زنی در حوالی محل آتش سوزی شناسایی و با هماهنگی های قضائی در  یک عملیات پلیسی وی  دستگیر شد.

سردار ذوالقدری  با اشاره به اینکه در پی آتش سوزی صورت گرفته ۵  میلیارد  ریال به شهروندان خسارت وارد شده است، گفت : متهم طبق دستور قضائی برای تحقیقات تکمیلی و بررسی علت این آتش سوری در اختیار ماموران این پلیس قرار دارد.