کد خبر: ۳۳۹۶۴۸
تاریخ انتشار: ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۷
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۲۸۲

جریمه یک میلیون تومانی برای سفر در عید فطر

سخنگوی ناجا با اعلام ممنوعیت سفر در ایام تعطیلات عید سعید فطر گفت: افرادی که به شهرهای قرمز سفر کنند مبلغ یک میلیون تومان و افرادی که به شهرهای زرد و نارنجی سفر کنند مبلغ ۵۰۰ هزار تومان جریمه خواهند شد.
ایلنا: سخنگوی ناجا با اعلام ممنوعیت سفر در ایام تعطیلات عید سعید فطر گفت: افرادی که به شهرهای قرمز سفر کنند مبلغ یک میلیون تومان و افرادی که به شهرهای زرد و نارنجی سفر کنند مبلغ ۵۰۰ هزار تومان جریمه خواهند شد.

سردار احمد حاجیان سخنگوی ناجا در نشست خبری خود گفت: براساس مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا برای ایام تعطیلات عید سعید فطر محدودیت‌هایی در نظر گرفته شده است.

وی ادامه داد: براین اساس از روز سه‌شنبه (۲۱ اردیبهشت) تا شنبه (۲۵ اردیبهشت) محدودیت تردد داریم. این محدودیت‌ها بین شهری است.

حاجیان خاطرنشان کرد: براساس این مصوبه از مردم تقاضا داریم از انجام سفرهای غیرضروری پرهیز کنند و به سفر نروند. همه نوع سفر در این چند روزه ممنوع شده است.

سردار حاجیان تصریح کرد: افراد متخلف نیز توسط پلیس اعمال قانون خواهند شد. براین اساس نیز برای افراد متخلف که در تعطیلات عید سعید فطر به سفر بروند جریمه یک میلیون تومانی برای شهرهای قرمز در نظر گرفته شده است.

به گفته وی همچنین برای متخلفانی که به شهرهای زرد یا نارنجی سفر کنند مبلغ ۵۰۰ هزار تومان جریمه می‌شوند.

سخنگوی ناجا خاطرنشان کرد: دوربین‌های پلیس در مبادی ورودی شهرها و در بین جاده‌های بین استانی فعال هستند. براساس مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا تردد بین شهرهای یک استان نیز با محدودیت مواجه شده است.