کد خبر: ۳۴۰۴۰۰
تاریخ انتشار: ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۹:۲۷
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۳۰۷

بازیگر «بچه مهندس»: تجربه خوبی برایم بود

بازیگر سریال «بچه مهندس» می گوید این سریال تجربه موفقی در کارنامه اش بود و از انتخابش راضی است.

خبرگزاری صبا: بازیگر سریال «بچه مهندس» می گوید این سریال تجربه موفقی در کارنامه اش بود و از انتخابش راضی است.

سیما خضرآبادی درباره تجربه بازی در سریال «بچه مهندس ۴» که در رمضان ۱۴۰۰ از شبکه دو سیما پخش شد، اظهار کرد: با اینکه همیشه سریال های مناسبتی را دوست داشتم ولی تا به حال در سریالی مناسبتی حضور نداشتم برای همین خوشحالم در فصل جدید این سریال بازی داشتم.

بازیگر «بچه مهندس»: تجربه خوبی برایم بود

این بازیگر جوان علاقه اش به سرسال های مناسبتی را اینگونه توصیف کرد: علاقه‌ام به کارهای مناسبتی ریشه در کودکیم دارد؛ دورانی که سر سفره افطار در انتظار پخش مجموعه‌های تلویزیونی بودیم.

وی در پاسخ به این که آیا جنس فعالیت در سریال مناسبتی متفاوت با دیگر مجموعه‌های نمایشی است، گفت: به عنوان یک بازیگر باید بگویم من تفاوتی را در جنس بازی نمی‌بینم، چون همان اندازه که برای کارهای مناسبتی تلاش می‌شود برای دیگر آثار هم این اتفاق رخ می‌دهد، تنها شاید به دلیل فشاری که برای رسیدن به پخش وجود دارد کار مناسبتی یک مقدار سخت‌تر باشد.

این بازیگر درباره پذیرفتن ایفای نقش در «بچه مهندس ۴» بیان کرد: دلیل دیگری که حضور در «بچه مهندس» را پذیرفتم به عوامل حرفه‌ای مربوط می‌شود. احمد کاوری کارگردان و سعید سعدی تهیه کننده، سینماگرانی هستند که سالهاست فعالیت دارند و هر بازیگری دوست دارد با آنها کار کند. نکته دیگر اینکه نقشی که من آن را بازی می کردم برایم جذاب بود، پس آن را پذیرفتم و خوشحالم در تصمیمی که گرفتم اشتباه هم نکردم.

این بازیگر در پایان درباره اینکه تغییر رویکرد سریال در فصل سه و چهار به کیفیت کار صدمه نزده است چنین پاسخ داد: تا جایی با حرف شما موافق هستم، اما در ادامه آن را قبول ندارم. در «بچه مهندس» داستان کودکی روایت می‌شود که در پروشگاه بزرگ می‌شود، در ادامه این کودک بزرگ شده و به جامعه راه پیدا می کند، برای همین طبیعی است نشان دادن موفقیت‌های وی گرچه بخش های پهپادی به نظر عده ای سفارشی می آید.