کد خبر: ۳۴۴۵۹۳
تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۶
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۶۳۴

واکنش نرگس آبیار به «خانواده‌ آقای هاشمی»

نرگس آبیار، کارگردان سینما «خانواده آقای هاشمی» را که در تماشاخانه سنگلج روی صحنه است نمایشی زیبا با قصه‌ای ایرانی خواند.
نرگس آبیار، کارگردان سینما شامگاه یکشنبه ۲۳ خرداد به تماشای نمایش «خانواده آقای هاشمی» به کارگردانی علی عامل‌هاشمی نشست.

طبق اعلام روابط‌عمومی تماشاخانه سنگلج، آبیار با ابراز خرسندی از اجرای این اثر نمایشی در مقطع کرونایی، از توانایی گروه اجرایی و بازیگران این نمایش گفت و افزود: «چه خوب که در این روزها گروه نمایشی کنار هم هستند و با قصه‌ای ایرانی نمایشی زیبا را روی صحنه آورده‌اند.»

این نمایش نوشته و کار علی عامل‌هاشمی است و هادی عامل‌هاشمی، دیگر برادر هاشمی، به عنوان تهیه‌کننده و مشاور کارگردان، برادر جوان‌تر خود را در اجرای این اثر همراهی می‌کند.

داستان این نمایش درباره خانواده‌ای است که یک سال از فوت مادرشان می‌گذرد. نیمی از این خانواده در کار تعزیه‌خوانی هستند و نیمی دیگر در کار نمایش‌های شادی‌آور ایرانی و از این راه گذران زندگی می‌کنند. پیش از این پدر خانواده فوت کرده است و حالا هم که یک سال از درگذشت مادرشان می‌گذرد، ماجراهایی برای آنان رخ می‌دهد و... 

این نمایش گوشه‌چشمی هم به ماجراهای خانواده آقای هاشمی، خانواده‌ای کازرونی که ماجراهای آن را در کتاب اجتماعی دوره مدرسه‌مان داشتیم و هم اشاره‌هایی به خانواده برادران هاشمی (هنرمندان تئاتر ایران) دارد، چرا که این نمایش را به صورت خانوادگی روی صحنه می‌برند.

نمایش کمدی «خانواده آقای هاشمی» با بازی مسعود حجازی‌مهر، هادی عامل‌هاشمی، فهیمه باروتچی، علی عامل‌هاشمی، بهادر اورعی، سینا رازقی، سالار دریاموج، فرشته قاسم‌پور و یاسمن رضازاده روی صحنه می‌رود.

این نمایش شامگاه پنجشنبه ۲۰ خرداد با حضور هدایت هاشمی، اولین اجرای خود را روی صحنه برد و هر روز به جز شنبه‌ها ساعت ۱۹:۱۵ دقیقه در تماشاخانه سنگلج روی صحنه می‌رود.