کد خبر: ۳۴۴۶۷۲
تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۹:۴۸
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۵۵۸

حملات تند زاکانی به رقبایش /تا هرکجا نیاز باشد در صحنه حضور دارم

ایسنا نوشت: نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری بر ضرورت وحدت پنج نفر نامزد جبهه انقلاب و دوری از منیت‌ها تأکید کرد.
علیرضا زاکانی عصر دوشنبه در اجتماع مردم قم در حمایت از جبهه انقلاب در ورزشگاه شهید حیدریان گفت: بیش از چهار دهه از عمر با برکت انقلاب اسلامی گذشته و ما باید قدردان آن باشیم، زیرا ایران اسلامی به برکت خون شهیدان به قله های پیشرفت و اقتدار دست یافته است.

وی افزود: یک سال نمایندگی مردم قم در مجلس شورای اسلامی را داشتم و خود را به این مردم بدهکار می دانم. البته من تلاش کرده ام تا هر کجا نیاز است در صحنه حضور داشته باشیم و حضور در عرصه انتخابات ریاست جمهوری نیز برای احساس وظیفه است.

نامزد انتخابات ریاست جمهوری، رقابت این دوره را رقابت میان دو جریان بی هویت و انقلابی دانست و گفت: امروز رقابت میان یک جریان وابسته به غرب در تمامی ابعاد اجتماعی، سیاسی و اقتصادی و قبیله سالار و یک جریان عزتمند، انقلابی و شایسته سالار است.

زاکانی یادآورشد: انتخابات ۲۸ خردادماه، روز آغاز تحول و پیشرفت کشور مردم ایران با حضور گسترده در انتخابات، این مسیر بالنده و عزت آفرین را انتخاب می کنند.

زاکانی با بیان اینکه با مشارکت حداکثری در انتخابات ۲۸ خردادماه و با رأی دادن به نامزد اصلح جبهه انقلاب، موجب قوام نظام اسلامی می شویم، تصریح کرد: با همت بلند و یکپارچگی خود به مسؤولان و خادمان دلسوز و انقلابی نشان می دهیم که آنها تنها نیستند و گام بلندی برای تحقق اهداف انقلاب برمی داریم.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی با انتقاد از دولت حاضر گفت: دولت در سال ۹۲ با بیش از ۷۰ درصد مشارکت مردم سکاندار کشور شد، اما به گونه ای عمل کرده است که اعتماد مردم را به شدت خدشه دار کرده و مشارکت ۴۷ درصدی مردم را تحویل می دهد. ما در حال تلاش هستیم که تجربه انتخابات ۹۲ در این دوره تکرار نشود و حق نداریم که بازیگری راه بیندازیم و مردم را به خودمان دعوت کنیم، بلکه باید مسیر وحدت و اجماع را ادامه داده و به رسالت ها و مسؤولیت های خود عمل کنیم.

وی گفت: رأی دادن مردم به جبهه انقلاب، آنچه از صندوق رأی بیرون می آید پرونده جریان غرب گرا و وابسته را در کشورمان خواهد بست، ما در کشورمان در هیچ زمینه ای بن بست و مانع برای توسعه و پیشرفت و خدمت به مردم نداریم، اما عده ای دزد و خائن داریم که باید دست آنها از ریشه قطع شود.

وی با بیان اینکه در انتخابات پیش رو تحولی عظیم که منطقه و جهان منتظر آن است، در کشورمان رقم می خورد گفت: مستکبران غربی که به دنبال وادار کردن ملت غیور ایران اسلامی به سازش و تسلیم بودند، به شدت شکست می خورند.