کد خبر: ۳۴۴۶۷۷
تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۲
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۱۷۸۵

کیم کارداشیان در «آزمون» وکالت مردود شد

کارداشیان می‌خواهد شرکت حقوقی خود را با تمرکز بر احکام دادگاه و اصلاحات زندان تاسیس کند

ایندیپندنت: کارداشیان می‌خواهد شرکت حقوقی خود را با تمرکز بر احکام دادگاه و اصلاحات زندان تاسیس کند.

کیم کارداشیان وست در آخرین قسمت از سریال «پا‌به‌پای خانواده کارداشیان» فاش کرد برای بار دوم در آزمون سال اول حقوق رد شده است.

کیم کارداشیان در «آزمون» وکالت مردود شد

این شخصیت تلویزیونی و خانم تاجر در آخرین قسمت از این سریال که بعد از ۱۴ سال به پایان رسید درباره نتایج آزمون خود صحبت کرد.

این خانم ۴۰ ساله، سال گذشته (۲۰۲۰) دوره کارآموزی وکالت چهار ساله‌ای را با شرکتی حقوقی در سن‌ فرانسیسکو شروع کرد و قصد دارد در سال ۲۰۲۲ در امتحان وکالت ایالت کالیفرنیا شرکت کند.

این آزمون که به «آزمون دانشجویان سال اول رشته حقوق» معروف است آزمونی هفت ساعته است و برای قبولی در آن باید دست‌کم به ۷۰ درصد سوالات پاسخ درست داد.

در سریال خانم کارداشیان دیده می‌شود که نتیجه آزمون خود را آنلاین می‌بیند و می‌گوید: «رد شدم! بسیار آزاردهنده است. مجموع نمره قبولی ۴۶۳ است. من هم همین را گرفتم دیگر، البته کمی بدتر.»

او افزود: «بالاخره اتفاقی است که افتاده، می‌دانم نباید خودم را مضطرب کنم. چیزهای اضطراب‌آور زیادی در حال وقوع است و من فقط باید در آینده عملکرد بهتری داشته باشم.»

کارداشیان که می‌خواهد شرکت حقوقی خود را با تمرکز بر احکام دادگاه و اصلاحات زندان تاسیس کند قول داد در ماه جاری میلادی (ژوئیه) برای بار سوم آزمون بدهد.

در آخرین قسمت سریال، خواهرش، کلویی کارداشیان به او اطمینان خاطر داد: «تو به کووید مبتلا شدی، تولد ۴۰ سالگی‌ات را جشن گرفتی. از نظر شخصی هم که در رابطه‌ات اتفاق‌های بزرگی رخ داده و خود قرنطینه هم که به کنار، واقعا به نظرم این بار (رد شدن در آزمون) حساب نمی‌شود.»

این ستاره بعد از ۷ سال زندگی زناشویی با کانیه وست رپر در حال طلاق گرفتن از وی است. این زوج با هم چهار فرزند دارند.

کارداشیان در آخرین قسمت از سریال درباره ازدواج خود نیز صحبت کرد و گفت بعد از صحبت با روان‌شناسان فهمیده چقدر در زندگی غمگین است.

او به مادرش، کریس جنر، گفت: «واضح است که می‌دانم زندگی در موهبت محض واقعیتی عینی نیست ولی اگر بتوانم در بیشتر اوقات این موهبات را داشته باشم هم تمام چیزی است که از زندگی می‌خواهم. فقط احساس می‌کنم در زندگی سخت کوشیده‌ام تا به چیزهایی که می‌خواستم دست یابم و نه‌تنها به سطح انتظاراتم از خود دست یافتم بلکه ۱۰ برابر فراتر از چیزی رفتم که واقعا برای انسان ممکن بود، اما در زندگی کسی را ندارم که این‌ها را با او سهیم شوم.»

سال گذشته (۲۰۲۰) خانم کارداشیان بعد از مذاکره با دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور پیشین ایالات متحده که منجر به آزادی زندانیانی از حبس شد، همراه با آنان از کاخ سفید دیدار کرد.

او همچنین در کنشگری برای تغییر نظام قضایی ایالات متحده به ویژه در مورد احکام دادگاه برای متخلفان بار اولی و تاثیر نامتقارن احکام سنگین بر گروه‌های قومی در اقلیت، فعال بوده است.