کد خبر: ۳۴۴۶۹۳
تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۸
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۳۲۹

خانه‌فیلم پخش‌کننده داخلی فیلم کمال تبریزی شد

تهیه‌کننده فیلم سینمایی «داستان دست‌انداز» از بستن قرارداد پخش داخلی این فیلم با خانه فیلم خبر داد.

خبرگزاری صبا: تهیه‌کننده فیلم سینمایی «داستان دست‌انداز» از بستن قرارداد پخش داخلی این فیلم با خانه فیلم خبر داد.

محمد آفریده تهیه‌کننده فیلم سینمایی «داستان دست انداز»به کارگردانی کمال تبریزی که به تازگی پروانه نمایش آن صادر شده است درباره داستان این فیلم گفت: «داستان دست‌انداز» فیلمی کمدی- اجتماعی و یکی از متفاوت‌ترین آثار کمال تبریزی است این فیلم داستان رها نویسنده جوانی‌ست که آخرین داستان خود را با آرزوهایش همراه می‌کند.

او درباره نمایش این فیلم بیان کرد: قرارداد پخش داخلی فیلم سینمایی «داستان دست انداز» از مدت‌ها قبل با خانه فیلم به مدیریت سعید خانی امضا شده است و با مساعد شدن شرایط، اکران می‌شود؛ شرایطی که هم کشور از نظر شیوع ویروس کرونا بهتر شود و هم واکسیناسیون اقشار بیشتر جامعه انجام شده باشد.

آفریده خاطرنشان کرد: سینما در حال حاضر جزئی از زندگی بشر است، مطمئن باشید سینما با قدرت و امکانات بیشتری باز به زندگی عادی مردم باز خواهد گشت، مهم اعتقاد به سینما و فرهنگ و هنر است. باید همه، مخصوصا مسئولان با حمایت و پشتیبانی از هنر و صنعت سینما، این هنر برتر را که حاصل تلاش همه طیف‌ها و سلیقه‌ها است، حفظ کنند.

تهیه‌کننده فیلم «یک خانواده محترم» در پایان و در بخش دیگری از صحبت‌هایش درباره کارهای اخیر خود توضیح داد: این روزها بیشتر مطالعه می‌کنم، فیلمنامه می‌خوانم و فیلم می‌بینم. همچنین به تازگی روی پیشنهاد سینمایی به عنوان تهیه‌کننده در حال مذاکره هستم.

در فیلم «داستان دست‌انداز» بازیگرانی همچون رضا کیانیان، حبیب رضایی، هدی زین‌العابدین، رویا نونهالی، همایون ارشادی و امید نعمتی حضور دارند.

خانه‌فیلم پخش‌کننده داخلی فیلم کمال تبریزی شد

خانه‌فیلم پخش‌کننده داخلی فیلم کمال تبریزی شد

خانه‌فیلم پخش‌کننده داخلی فیلم کمال تبریزی شد