کد خبر: ۳۴۴۷۶۵
تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۰:۵۹
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۳۹۲

تکذیب انتصاب رئیس جدید قوه‌قضاییه

مشاور رییس دیوان عالی کشور شایعاتی مبنی بر انتصاب حجت الاسلام و المسلمین مرتضوی مقدم به عنوان رئیس بعدی دستگاه قضا را نادرست خواند.

ایسنا: مشاور رییس دیوان عالی کشور شایعاتی مبنی بر انتصاب حجت الاسلام و المسلمین مرتضوی مقدم به عنوان رئیس بعدی دستگاه قضا را نادرست خواند.

تکذیب انتصاب مرتضوی‌مقدم به عنوان رئیس قوه‌قضاییه

به نقل از دیوان عالی کشور، فرید فرهمند مشاور رییس دیوان عالی کشور با اشاره به "محتوای مطالب منتشره و با توجه به اینکه آیت الله رئیسی به رغم نامزدی در انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری همچنان رئیس قوه قضائیه بوده و تا پایان رای گیری هیچ چیز مشخص نیست" گفت: منتشرکننده چنین خبری هدفش نمایشی جلوه دادن انتخابات و بی احترامی به آرای مردم است.

وی در ادامه با بی پایه و اساس خواندن چنین اخباری تاکید کرد: این موضوع با توجه به نزدیکی زمان انتخابات، موجب تضعیف انتخابات و سوءاستفاده بدخواهان است.

مدیر روابط عمومی دیوان عالی کشور تصریح کرد: برخی گمان می‌کنند با ایجاد جو رسانه‌ای می توانند در تصمیمات ولی فقیه اثرگذار باشند در حالی که چنین جریان‌هایی فهم درستی از اصل ولایت فقیه نداشته و آن را درک نکرده‌اند.

فرهمند در پایان از اصحاب رسانه خواست در جهت رسالت خبری خود که همان انتقال صحیح مطالب است گام برداشته و از انتشار اخبار بدون منبع و بی پایه و اساس بپرهیزند.