کد خبر: ۳۴۵۳۴۵
تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۹:۱۲
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۹۴۲

چرا علی کریمی از زدن واکسن کرونا امتناع می‌کند؟

مربی بدنسازی علی کریمی حرف‌های جالبی در خصوص اسطوره فوتبال ایران زد.
علی کریمی اسطوره فوتبال ایران این روزها فقط ورزش می‌کند. از پیاده روی و تنیس گرفته تا بدنسازی. جادوگر برخلاف بسیاری از هم نسلان خود که بعد از خداحافظی از فوتبال اضافه وزن پیدا کردند همچنان آمادگی بدنی خوب خود را حفظ کرده است و این موضوع را در بازی یادبودی که برای مهرداد میناوند و علی انصاریان انجام شد به خوبی نشان داد.

کریمی که همواره نشان داد سمت مردم است و از آن‌ها حمایت می‌کند با اینکه شرایط حضور در کشوری مثل امارات و زدن واکسن کرونا را داشت اما این کار را انجام نداد. اما دلیل این تصمیم از سوی کریمی چه بود؟

مربی اختصاصی جادوگر در این مورد گفت: بارها به کریمی گفتم حالا که شرایط زدن واکسن کرونا را داری چرا این کار را انجام نمی‌دهی. کریمی هم در پاسخ به من گفت: نگاه خیلی از مردم ایران به من است و درست نیست که وقتی بسیاری از مردم کشورم واکسن نزدند من این کار را انجام دهم. هر وقت اکثریت مردم واکسن کرونا دریافت کردند من هم واکسن خواهم زد.

این صحبت های جالب از سوی اسطوره فوتبال ایران در حالی مطرح شد که بسیاری از افراد سرشناس در ایران با توجه به داشتن تمکن مالی و اقامت سایر کشورها این کار را انجام دادند و واکسن کرونا زدند.

منبع: خبر ورزشی