کد خبر: ۳۴۵۵۳۰
تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۹
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۱۰۷۲

خاطره جالب شقایق دهقان از خوانندگی خاله اش در اوایل انقلاب

رکنا، شقایق دهقان با انتشار عکسی یادگاری با یک نوار کاست خاطره ای جالب را بازگو کرد.

شقایق دهقان بازیگر نام آشنای سینمای ایران است. شقایق دهقان با محراب قاسم خانی ازدواج کرد و حاصل ازدواجشان یک پسر است. اما حالا مدتی است که این زوج هنری از همدیگر جدا شده اند هرچند به صورت رسمی این جدایی اعلام نشده است.


شقایق دهقان اینطور نوشت:به گزارش گروه چهره ها رکنا، شقایق دهقان بازیگر نام آشنای سینمای ایران در صفحه اینستاگرام خود عکسی با یک نوار کاست منتشر کرد و خاطره ای از اولین روزهای انقلاب را تعریف کرد.

در زمان کودکى من ، که به جز سرودهاى حماسى و بعضا بعضى موسیقى ها ى سنتى گوش دادن به باقى موسیقى ها جرم محسوب مى شد، پدرم گاهى در راه سفر کلافه از هر بار پنهان کردن نوار کاست بین بار و بندیلِ سفر از این ایست بازرسى به آن ایست بازرسى به خاله ى جوانم مى گفت که خودش بخواند.

خاله مى خواند، صداى قشنگى هم داشت.ما با او دم مى گرفتیم، خوش مى گذشت و راه کوتاه مى شد. خاطرم هست یک بار ماشین را متوقف کردند ، وسایلمان را زیر و رو کردند و یکى از عزیزانِ مامور قسم مى خورد که از این پاترولِ طوسى که به سمت آنها مى آمده صداى موسیقى شنیده است .

بابا زیرلب میخندید و به خاله ام میگفت؛ میبینى مهناز چقدر راحتتره! دیگه لازم نیست تو رو مثل مهستى و هایده و ویگن قاطى وسایل قایم کنیم!

ما زیر لب مى خندیدیم و دوستان به جستجوى نوایى که شنیده بودند، به جستجوى موسیقى ماشین را زیر و رو مى کردند.

عکس دوم ؛ پسرم در سن هشت سالگى وقتى براى اولین بار یک نوار کاست دید که این اتفاق موجب شد مُدام با هیجان بپرسد؛ این چیه؟! چه جورى کار میکنه ؟!

پ. ن اول : ببخشید فراموش کردم ...فیلم ستاد تبلیغاتى کدام آقاى نماینده بود خانومى مى خواند ، آقایان مى رقصیدند؟

پ.ن دوم: ایرانىِ شاد