کد خبر: ۳۴۵۸۲۳
تاریخ انتشار: ۰۲ تير ۱۴۰۰ - ۱۹:۲۹
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۵۲۸

فوت 2 خبرنگار در واژگونی اتوبوس در آذربایجان غربی

دانشگاه علوم پزشکی: در این حادثه، 21 نفر مصدوم شده و متاسفانه 2 نفر نیز جان خود را از دست داده اند.

خبرگزاری تسنیم: فرماندار نقده گفت: اتوبوس حامل خبرنگاران کشوری که برای بازدید از سد کانی سیب به استان سفر کرده بودند دچار حادثه واژگونی شد.

منوچهر شاکر ‌اظهار داشت: اتوبوس حامل خبرنگاران کشوری برای بازدید از سد کانی سیب به استان سفر کرده بودند که دچار حادثه واژگونی شد.

وی تصریح کرد: برخی از خبرنگاران دچار جراحت شده و هم‌اکنون در محل حادثه هستیم و وضعیت در حال بررسی است.

اتوبوسِ خبرنگاران در آذربایجان غربی واژگون شد

انتقال تمام مصدومان ‌به بیمارستان نقده ‌ ‌

رئیس مرکز فوریت‌های پزشکی آذربایجان‌غربی گفت: همه مصدومان حادثه واژگونی اتوبوس خبرنگاران به بیمارستان نقده اعزام شده و تحت درمان هستند و دو سه تن از این مصدومان نیز بدحال هستند اما همکاران در حال تلاش برای بهبود سلامتی آنها هستند.

باقر بهرامی اظهار داشت: در حادثه واژگونی اتوبوس خبرنگاران در نزدیکی نقده، 21 نفر مصدوم و متاسفانه دو نفر از بانوان خبرنگاران جان خود را از دست دادند.

وی تصریح کرد: همه مصدومان به بیمارستان نقده اعزام شده و تحت درمان هستند و دو سه تن از این مصدومان نیز بدحال هستند اما همکاران در حال تلاش برای بهبود سلامتی آنها هستند.

رئیس مرکز فوریت‌های پزشکی آذربایجان‌غربی گفت: در این راستا دکتر آقازاده رئیس دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی نیز در بیمارستان حضور داشته و از نزدیک در جریان حال مصدومان قرار دارد.

بستری 13 مجروح در بیمارستان

دکتر محمد آیدین رئیس بیمارستان نقده نیز با تایید فوت ‌دو نفر از سرنشینان اتوبوس خبرنگاران گفت: 13 نفر از مصدومان اتوبوس خبرنگاران در بیمارستان نقده بستری شده‌ا‌ند.

مجتبی خالدی سخنگوی سازمان اورژانس کشور نیز از آمادگی بیمارستان امام خمینی ارومیه در پی واژگونی اتوبوس خبرنگاران در نقده خبر داد و گفت: ‌بعد از‌ اعلام حادثه واژگونی اتوبوس خبرنگاران در نقده ارومیه 10 دستگاه آمبولانس به محل اعزام شد که متاسفانه ‌در این تصادف 21 نفر مصدوم و 2نفر از هموطنان‌مان جان خود را از دست دادند.

اتوبوسِ خبرنگاران در آذربایجان غربی واژگون شد

وی خاطرنشان کرد: بیمارستان امام خمینی ارومیه در همین راستا آمادگی خود را برای رسیدگی به وضعیت مصدومان اعلام کرده است.

عملیات تیم امداد و نجات هوایی برای انتقال مصدومان

مهدی ولی‌پور، رئیس سازمان امدادونجات جمعیت هلال احمر نیز با بیان اینکه بعد از گزارش واژگونی یک دستگاه اتوبوس در محور ارومیه ـ نقده بلافاصله 3 تیم امدادی به محل حادثه اعزام شدند، گفت: تیم امداد هوایی آذربایجان شرقی در حالت آماده باش است‌ و در حال حاضر این حادثه ٢١ نفر مصدوم و دو نفر فوتی داشته است.

تنها 2 نفر در حادثه واژگونی اتوبوس خبرنگاران فوت شده است

مسئول روابط عمومی بیمارستان نقده گفت: شایعاتی مبنی بر فوت بیش از دو نفر در حادثه واژگونی اتوبوس وجود دارد در حالی که شمار فوتی ها تنها دو نفر است و یکی از مصدومان در زیر اتوبوس مانده بود که گمان می رفت فوت کرده اما دچار شکستکی پا شده بود.

علی مراپور اظهار داشت: 21 خبرنگار در حادثه واژگونی اتوبوس دچار ترومای پا شده و تحت نظر هستند و مشکل خاصی وجود ندارند.

وی تصریح کرد: متاسفانه دو نفر خبرنگاران خانم ایسنا و ایرنا نیز جان خود را از دست داده‌اند.

اتوبوسِ خبرنگاران در آذربایجان غربی واژگون شد

مهشاد کریمی و ریحانه یاسینی خبرنگاران ایسنا و ایرنا که در حادثه واژگونی اتوبوس جان خود را از دست دادند.

مسئول روابط عمومی بیمارستان نقده گفت: شایعاتی مبنی بر فوت یک نفر دیگر هم وجود دارد در حالی که شمار فوتی ها تنها دو نفر است و یکی از مصدومان در زیر اتوبوس بوده که گمان می رفت فوت کرده اما دچار شکستکی پا شده بود.

وی افزود: هم اکنون استاندار آذربایجان‌غربی و رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان در محل بیمارستان نقده حضور دارند.

سرهنگ پاکدل فرمانده انتظامی شهرستان نقده در خصوص واژگونی اتوبوس حامل خبرنگاران در استان آذربایجان غربی گفت: در پی کسب خبری مبنی بر واژگونی اتوبوس حامل خبرنگاران در مسیر تونل کانی سیب در شهرستان نقده بلافاصله ماموران پلیس راه و انتظامی شهرستان به محل اعزام شدند.

وی افزود: با حضور سریع ماموران در صحنه تا این لحظه در پی این حادثه ناگوار، 2 نفر از خبرنگاران فوت و 22 نفر نیز مجروح و توسط عوامل انتظامی و امدادی سریعا به بیمارستان منتقل شدند.

پاکدل در پایان تصریح کرد: ماموران علت این حادثه دردناک را نقص فنی و ترمز اتوبوس حامل خبرنگاران عنوان کردند.

این خبرنگاران برای تهیه گزارش از احیای دریاچه ارومیه وارد آذربایجان غربی شده بودند که اتوبوس در نزدیکی نقده دچار حادثه شد.

اتوبوسِ خبرنگاران در آذربایجان غربی واژگون شد