کد خبر: ۳۵۸۰۷۸
تاریخ انتشار: ۲۷ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۵
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۲۲۵۶

ظاهر جدید سپند امیرسلیمانی بعد از کاهش وزن زیاد + عکس

سپند امیرسلیمانی بازیگر سینما و تلویزیون کشورمان که مدتی به بیماری کرونا و عوارض بعدی آن مبتلا شده بود دچار کاهش وزن بسیاری شده است

سپند امیرسلیمانی بازیگر سینما و تلویزیون است. سپند امیرسلیمانی به بازی در نقش های طنز معروف است. سپند امیرسلیمانی مدتی پیش به کرونا مبتلا شده بود. سپند امیرسلیمانی در بیمارستان نیز بستری بود و حال مساعدی نداشت. سپند امیرسلیمانی اخیرا عکس جالبی از کاهش وزنش منتشر کرد.

بیماری سخت کرونا عوارض مختلفی دارد که کاهش وزن یکی از آنها می باشد. بسیاری از افردای که به بیماری کرونا مبتلا شده و دوران سختی را پشت سر گذاشته اند وزن قابل توجهی را از دست داده اند.

سپند امیرسلیمانی یکی از بازیگران کشورمان است که پس از ابتلا به بیماری کرونا، دچار مشکلات متعددی شده و مدت زیادی را در بیمارستان سپری کرد.

این هنرمند با به اشتراک گذاشتن جدیدترین تصویر خود در صفحه شخصی اش، از کاهش وزن 12 کیلویی خود بعد از کرونا گفت.

سپند امیرسلیمانی با انتشار تصویر جدیدی از خود در اینستاگرامش توضیح داد:

کم شدن ١٢ کیلو از وزنم یکی از کاراییه که کرونا انجام داد و میشه نشونش داد

چقدر عزیز که با این بیماری از پیش خانوادشون رفتن و امیدوارم مسئولین زودتر همت کنن تا داغمون هر روز بیشتر نشه

تورو خدا خودمون هم رعایت کنیم....

ظاهر جدید سپند امیرسلیمانی بعد از کاهش وزن زیاد + عکس

ماجرا بیماری سپند امیرسلیمانی

سپند امیرسیلمانی که پس از ابتلا به بیماری کرونا دچار به عمل جراحی احتیاج پیدا کرده بود در بیمارستان مسیح دانشوری زیر تیغ جراحی قرار گرفته بود.

کمند امیرسیلمانی خواهر سپند امیرسلیمانی با انتشار ویدیویی در اینستاگرام خود درباره آخرین وضعیت برادرش گفت. او اظهار داشت: حال سپند تقریبا خوب است و باید مراحل پس از عمل جراحی را پشت سربگذارد تا پس از بهبودی کامل شرایط برای مرخصی شدن آن مهیا شود.