کد خبر: ۳۵۸۴۱۳
تاریخ انتشار: ۲۹ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۶
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۴۰۳۶

عادل فردوسی پور” با چه کسی ازدواج کرد؟

عادل فردوسی پور گزارشگر محبوب و دوست داشتنی ورزشی، استاد دانشگاه و مترجم و روزنامه نگار ازدواج کرده و متاهل می‌باشد.

عادل فردوسی‌ پور مجری و تهیه‌کنندهٔ برنامهٔ ۹۰ بود. او تهیه‌کننده برنامه فوتبال ۱۲۰ است که از شبکه ورزش پخش می‌شود. عادل فردوسی پور کار رسانه‌ای خود را با روزنامه‌نگاری در روزنامه ابرار ورزشی آغاز کرد. همچنین برای مجله ورلد ساکر چند یادداشت نوشته‌ است.

همسر عادل فردوسی‌ پور کیست؟

فردوسی ازدواج کرده و متاهل می‌باشد اما تاکنون عکسی از همسرش منتشر نشده و خبری از هویت و عکس همسر عادل فردوسی‌ پور در جایی منتشر نشده است. قبلا شایعه ای مبنی بر ازدواجش با مرجان محتشم منتشر شد که تکذیب شد و گویا همسرش شمالی می‌باشد و خبر نا موثقی از جدایی با همسرش نیز وجوددارد.


بیوگرافی

عادل فردوسی پور در مهر ماه 1353 در شهرآرا تهران زاده شد. وی اصالتاً اهل شهر رفسنجان در استان کرمان است. او دارای مدرک کارشناسی ارشد مهندسی صنایع از دانشگاه صنعتی شریف است. عادل دوران دبستان را در مدرسهٔ ذوقی گذراند و با وجود علاقهٔ بسیارش به فوتبال از درسش دور نشد و دیپلم خود را از دبیرستان البرز با معدل ممتاز گرفت.

سرانجام در رشتهٔ مهندسی صنایع دانشگاه صنعتی شریف پذیرفته شد و تحصیلات خود را در همین رشته و دانشگاه تا مقطع کارشناسی ارشد ادامه داد. او در حال حاضر دانشجوی دکترای مدیریت رسانه دانشگاه تهران است.

عادل بی شک یکی از محبوب ترین عوامل صدا سیما است که با برنامه ی 90 سال هاست که می درخشد. اما از زندگی خصوصی او به ندرت چیزی به بیرون درز می کند. او ازدواج کرده و متاهل است اما تا به حال نامی از همسر عادل فردوسی پور برده نشده و هیچ بیوگرافی از همسر عادل فردوسی پور وجود ندارد.