کد خبر: ۳۵۹۱۲۰
تاریخ انتشار: ۰۳ مهر ۱۴۰۰ - ۲۳:۰۹
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۶۸۵

تشکیل پرونده درباره ادعای کودک آزاری در اهر

اتهام کودک آزاری درشعبه ویژه درحال رسیدگی و انجام تحقیقات مقدماتی است.

خبرگزاری فارس: درپی انتشار گسترده در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی مبنی بر کودک آزاری یک معلم روستایی به دانش آموزانش برای پیگیری و اطلاع از صحت و سقم این موضوع مراتب را از رئیس شورای تامین شهرستان و دادستان عمومی و انقلاب اهر پیگیر شدیم که ماحصل این مصاحبه تقدیم خوانندگان می شود.

تشکیل پرونده کودک آزاری در شعبه ویژه بازپرسی

دادستان عمومی و انقلاب اهر در این باره گفت: اتهام کودک آزاری معلم اهری در شعبه ویژه بازپرسی دادگاه عمومی و انقلاب اهر در حال رسیدگی و انجام تحقیقات مقدماتی است.

تشکیل پرونده درباره ادعای کودک آزاری در اهر

رحیم عبدالهی افزود: در پی گزارش مرجع انتظامی و شکایت دو نفر از والدین دانش‌آموزان یکی از روستاهای بخش مرکزی اهر علیه معلم روستای مورد نظر مبنی بر کودک آزاری فرزندانشان در سال گذشته موضوع بلافاصله بصورت ویژه در شعبه بازپرسی دادسرا مطرح و تحت رسیدگی قضایی قرار گرفت.

وی افزود: دستگاه قضایی با جدیت و دقت و حفظ استقلال قضایی و بدون توجه به حواشی ایجاد شده موضوع را در اسرع وقت رسیدگی و مطابق قانون و مقررات قضایی اتخاذ تصمیم لازم خواهد کرد.

این مقام قضایی همچنین از اصحاب رسانه و مدیران شبکه های اجتماعی خواست قبل از انتشار هرگونه اخبار از صحت و سقم آن اطلاع حاصل نموده و با رعایت اخلاق حرفه‌ای، سعی در انتشار اخبار موثق کنند و در این خصوص نیز با انتشار کنندگان اخبار کذب و تشویش کنندگان اذهان عمومی قطعا شناسایی و برخورد قضایی می‌شود.

موضوع کودک آزاری از طریق مراجع قضایی در دست بررسی است

رئیس شورای تامین شهرستان اهر نیز در پاسخ به این موضوع گفت: در پی انتشار خبر کودک آزاری در اهر، در اولین فرصت اقدام به تشکیل جلسه شورای تامین با حضور مسئولان قضایی، امنیتی نظامی و انتظامی شد.

رسول خدابخش افزود: در این جلسه پس از طرح موضوع، همه دستگاههای مرتبط گزارش لازم را ارائه دادند که خوشبختانه دستگاه‌های مرتبط با جدیت پیگیر موضوع می باشند و متعاقبا اطلاعات تکمیلی از سوی دستگاه قضایی به اطلاع عموم خواهد رسید.

وی تاکید کرد: به شهروندان عزیز اطمینان می‌دهیم شورای تامین تا حصول نتیجه نهایی پیگیر موضوع خواهد بود.