کد خبر: ۳۵۹۴۲۴
تاریخ انتشار: ۰۶ مهر ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۱
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۱۲۶۸

عشق “بهاره رهنما” به حاجی دوباره گل کرد/ عکس

بهاره رهنما با انتشار تصویری دونفره از خود و همسرش متنی عاشقانه را برای او منتشر کرد.

بهاره رهنما بازیگر مطرح و سرشناس و همسر اول پیمان قاسمخانی در اینستاگرامش تصویری را از خود با حاجی با متنی زیبا و عاشقانه به اشتراک گذاشت.

عشق بازی پاییزی بهاره رهنما

بهاره رهنما بازیگر مطرح و سرشناس و همسر اول پیمان قاسمخانی در اینستاگرامش تصویری را از خود با حاجی با متنی زیبا و عاشقانه بهاره رهنما با انتشار این عکس نوشت :

و طهرانی که با تو زیباست…

اینکه آنقدر حواست بهم هست یعنی جز تو کسی آن بالا مرا دوست دارد…

بهاره رهنما خطاب به لرها چه گفت؟

رهنما در مورد با آخرین قسمت پخش شده از برنامه «شام ایرانی» و بالا گرفتن اعتراضات مردمی نسبت به بخشی از صحبت‌هایش در این برنامه، پستی را در صفحه شخصی خود به اشتراک گذاشت.

او گفت: مقصودش از گفتن جمله‌ای که موجب ناراحتی اقوام لر و دیگر مردم ایران زمین شده بود را شفاف‌سازی کرده است.

بهاره رهنما در صفحه‌اش نوشت:

"فعالان عزیز لر:

از خدمات شما و دغدغه‌هایتان برای مردم غیور کشورمان آگاهم بار دیگر بر خود می‌دانم که مشخصا عرض کنم:

در شام ایرانی من به قدمت فیلم «دختر لر» اولین فیلم ایرانی ناطق در قیاس با فیلم‌های بازیگران امروزی اشاره کردم آن‌هم در بخش نمایشی کار و در

نقش یک خواهر شوهر عصبی!

و اگر اسم این قدیمی‌ترین فیلم ایرانی هر چیزی بود ملاک من همان اسم بود و خداوند را شاهد می‌گیرم که هیچ اشاره‌ای به قومیت نداشتم.

شما عزیزان هم اگر عجول نبودید و شام ایرانی ما را تا قسمت آخر می‌دیدید متوجه می‌شدید که من اصلا به بهانه حمایت از یک بانوی لر که قربانی سوختگی در یک نزاع فامیلی شده بود در این برنامه شرکت کردم!

از کسی جز خدا هم نمی‌ترسم و چندین بار هم عرض کردم که این سو تفاهمی بیش نیست و برای منی که مادرم و مدرس دانشگاه و معلم حمایت از همه اقوام ایرانی بسیار مهم است.