کد خبر: ۳۷۲۶۶۳
تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۹
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۴۷۱۷

جنجال جدید درباره سردار آزمون و دختر روس

سردار آزمون هنوز درگیر پرونده شکایت دختر روسی است که می‌گوید از او صاحب دختر شده، ولی سردار زیر بار این موضوع نمی‌رود.
فرارو: داستان سردار آزمون با الیا، دختر روسی که مدعی است مادر فرزند سردار آزمون است، همچنان ادامه دارد. در واقع مدت هاست که یکی از رسانه‌های روسی با مطرح کردن این ادعا، شرایط را برای سردار آزمون در روسیه دشوار کرده و به نظر می‌رسد این پرونده به مراحل حساسی رسیده باشد.

برای اولین بار یکی از رسانه‌های روسی به نقل از وکیل روسی، سردار آزمون را متهم به این کرد که حاضر نیست برای دختر تازه متولد شده اش نفقه بپردازد؛ آن زمان عنوان شد که الیا با شکایت از سردار آزمون به دادگاه، درخواست رقم ۷۰۰ هزاردلاری برای نفقه دارد. رسانه‌های روسی از آن موضوع به عنوان بیشترین نفقه‌ای که قرار است در تاریخ برگزار شود یاد کردند.


با این حال همزمان ادعا شد که سردار آزمون چنین موضوعی را قبول ندارد وحاضر به پذیرش اینکه صاحب فرزند دختری شده نیست. البته که تمامی این موضوعات، نوشته‌هایی بودند که در سایت‌های روسی به رشته تحریر درآمده و هرگز، حتی تا همین الان هم سردار آزمون درباره این مشکل صحبتی نکرده است. آخرین خبر پیش از جنجال جدید، مربوط به این بود که وکیل الیا مدعی شده بود اگر سردار آزمون از روسیه برود و به تیمی دیگر در کشوری دیگر بپیوندد آن وقت پیگیری قضایی این پرونده دشوار می‌شود و ممکن است روند ماجرا تغییر کند.

در تازه‌ترین اتفاق، اما «فارس» به نقل از یک رسانه روسی پرده از جنجال دیگری برداشته و نوشته که دخترمتولد شده که ادعا می‌شود دخترسردار آزمون است، بیمار است، ولی سردار آزمون حاضر به پرداخت هزینه درمان او نمی‌شود. الیا این بار خودش وارد میدان شده و گفته تعجب می‌کند که سردار آزمون، سگش را با جت شخصی به مسافرت می‌برد، ولی حاضر نیست هزینه درمان دخترش را بپردازد. در بخشی از این گزارش که «اسپورت اکسپرس» روسیه نوشته آمده است: «وکیل دختر روس به انتقاد از بی توجهی آزمون به دادگاه رسیدگی به این پرونده پرداخت و گفت: امیدواریم آزمون همچنان طبق قرارداد فعلی اش با زنیت تا تابستان در زنیت بماند. محاکمه او هنوز ادامه دارد و اگر او زنیت را ترک کند، در این صورت قاضی برای اطلاع دادن به او در خارج از کشور مشکل خواهد داشت. این مشکل اصلی است. ممکن است وزارت دادگستری درگیر شود تا به این بازیکن اطلاع دهد، اما پس از آن شرایط به میزان قابل توجهی افزایش پیدا می‌کند، زیرا اسناد باید به کشور دیگری ارسال شوند، اما ما قطعاً این روند را به پایان خواهیم رساند.

آزمون پیشنهاد‌های زیادی در زمستان از لیون، یوونتوس و نیوکاسل دریافت کرده و احتمال دارد زنیت را ترک کرد و این پیشنهاد‌ها باعث نگرانی وکیل دختر روس شده، چون به اعتقاد این وکیل در صورت رفتن آزمون از روسیه پیگیری این پرونده به دربسته می‌خورد.

الیا دختر روس در این زمینه گفت: «در پاییز، من و سردار در مورد این وضعیت صحبت کردیم و برنامه ریزی کردیم که بر سر شرایطی که برای همه راحت باشد، توافق کنیم، اما تاکنون حتی یک پیشنهاد از او دریافت نکرده ایم. فکر می‌کنم او قبل از ترک روسیه فقط برای گرفتن زمان وعده می‌دهد و می‌گوید: "همه چیز خوب خواهد شد" و "من کمک خواهم کرد. "

او همچنین گفته است:، اما حتی در حال حاضر نیز باید به معنای واقعی کلمه برای کمک از او التماس کنیم! پول با تاخیر زیادی منتقل می‌شود و به طور کلی گرفتن مطالبات مالی از او بسیار دشوار است. به عنوان مثال، در ماه دسامبر ۵۰ هزار روبل برای اقدامات پزشکی که متخصص مغز و اعصاب برای دخترم تجویز کرده بود، درخواست کردم. من فقط دو هفته بعد در شرایط گزارش کامل، کل مبلغ کمتر از ۵۰ هزار روبل باشد، موفق به دریافت پول شدم. خدا را شکر اکنون توانسته ایم درمان را شروع کنیم، اما چنین نگرشی نسبت به سلامتی کودک به سختی به این معناست که سردار آماده کمک داوطلبانه به او باشد. در حالی که سگش با جت شخصی در حال پرواز است، دخترش دو هفته است که منتظر پول برای درمان است... به نظر می‌رسد اینجا همه چیز مشخص است و به احتمال زیاد پرونده باید در دادگاه به پایان برسد.»