کد خبر: ۳۷۳۸۸۶
تاریخ انتشار: ۰۷ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۶
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۱۳۴۰

شوی لباس‌های عروسی جذاب در مهمانی شین‌هه

پارک شین‌هه بازیگر مشهور کره‌ای در دوران دانشجویی با همسرش آشنا شد و عاشق هم شدند.

عکس‌هایی از عروسی پارک شین‌هه منتشر شد که پنج لباس عروس مختلف در آن‌ها پوشیده بود. واقعیت‌اش این است که پارک شین هه در مراسم اصلی فقط یک لباس عروسی پوشید.

شوی لباس‌های عروسی جذاب در مهمانی شین‌هه

چهار لباس دیگر را برای عکاسی پوشیده بود که نماینده‌های این زوج چند ساعت قبل از جشن عروسی، عکس‌های‌شان را هم منتشر کردند.

شوی لباس‌های عروسی جذاب در مهمانی شین‌هه

لباس ششم هم ماجرای‌اش این است که خانم بازیگر بعد از عروسی، عکس‌هایی از خودش را در لباس عروسی سنتی کره‌ای منتشر کرد. پارک زیر عکس‌ها نوشت «از همه کسانی که به من تبریک و برکت فرستادند، متشکرم.»

شوی لباس‌های عروسی جذاب در مهمانی شین‌هه

لباس در کنار ساقدوش‌ها

شوی لباس‌های عروسی جذاب در مهمانی شین‌هه

به این لباس عروس پارک شین هه شاید کمتر از لباس عروس‌های دیگر توجه شده باشد. این بازیگر در عکس‌هایی که با ساقدوش‌های خود گرفته، لباس عروس ساده و در عین حال جذابی را انتخاب کرده بود که در قسمت سرشانه‌ها چین‌های توری داشتند. زیبایی این لباس عروس زمانی بیشتر به چشم می‌آمد که هم ساقدوش‌ها و هم داماد، لباس‌های تقریبا یکرنگ پوشیدند.

لباس توری سفید یقه‌دار

شوی لباس‌های عروسی جذاب در مهمانی شین‌هه

لباس عروسی بعدی که این بازیگر با لبخند به تن کرده، لباس توری سفید یقه‌دار است. روی این لباس شکل‌های برگ و گل از گردن تا مچ و قسمت پایین لباس گلدوزی شده است. با این لباس پارک شین‌هه مثل یک عروس معصوم به نظر می‌رسد. این لباس از طراحی‌های مونیک لویلیر (Monique Luhillier)، طراح مد فیلپینی- آمریکایی است که بیشتر به خاطر برند لباس عروس و سبک زندگی‌اش شهرت دارد. این لباس عروسی از مجموعه بهار ۲۰۲۱ این طراح انتخاب شده است. مدل اصلی این لباس مو‌های بلند و باز دارد و با دست‌هایش حجم دامنش را کم کرده که حس عروسی در فضای باز را می‌دهد.

لباس آستین گشاد با گل وحشی گلدوزی

شوی لباس‌های عروسی جذاب در مهمانی شین‌هه

اما در سومین لباس عروسی که پارک شین‌هه را در فضای جنگل مانندی نشان می‌دهد، بر خلاف دو عکس قبلی او بدون داماد نشسته و دسته گلی که با این ژست توی دستش گرفته تصویری شبیه پری از او ساخته است. این لباس محصول مجموعه بهار ۲۰۲۲ باز هم طراحی مونیک لویلیر است. آستین‌های گشاد و تزئینات گل وحشی گلدوزی شده روی لباس به شدت خودنمایی می‌کنند. تزئین مو‌ها با گل‌های ساده و تور شفاف بدون نقش، هاله‌ای درخشان برای عروس درست کرده است. لباس اصلی شب عروسی پارک، اما هم از مجموعه بهار ۲۰۲۲ اسکار دلا رنتا انتخاب شده بود.

پارک چرا این همه ازدواج کرد؟

شوی لباس‌های عروسی جذاب در مهمانی شین‌هه

این ازدواج‌ها واقعی نبودند. پارک شین هه قبل از ازدواج اصلی‌اش، سه بار نقش عروس را بازی کرده. یکبارش که در سریال «تو زیبایی» بود که خیلی از ما آن را دیدیم؛ مو‌های کوتاه داشت و وانمود می‌کرد که پسر است، ولی آخر سریال با لباس عروس، کنار جانگ گئون سوک نشست که نقش داماد را داشت. با این کارش حسابی طرفدارانش را هیجان زده کرد.

یکبار هم در سریال «پینوکیو» عروس شد. داماد هم لی جونگ سوک بود. صحنه عروسی هم وقتی تمام شد که این دو نفر برای گرفتن عکس آمدند و تصاویر زیبای آن‌ها با لباس عروس و داماد، حسابی دل طرفدارانشان را برد.

سریال «افسانه سیزیف» هم که همین پارسال پخش شد؛ یکی دیگر از کار‌های پارک شین هه بود که در آن عروس شد؛ یک لباس ساده سفید پوشیده بود و کنار داماد راه می‌رفت که نقش‌اش را چو سونگ‌وو بازی می‌کرد.

بگذارید اصلا کمی از این بازیگر بگوییم که مدل و خواننده هم هست و خیلی از طرفداران سینما و تلویزیون کره و البته نوجوان و جوان‌های ایرانی او را می‌شناسند. این بازیگر زن، وقتی فقط سیزده‌ساله بود؛ در سریال «پلکانی به سوی بهشت» بازی کرد. بعد در سریال «درخت بهشت» و بعد هم در فیلم «معجزه در سلول شماره ۷» نقش داشت که یکی از پرفروش‌ترین فیلم‌های کره‌ای بود.. این روز‌ها هم پارک شین هه را یکی از پرکارترین و محبوب‌ترین بازیگران زن کره جنوبی می‌دانند که ۲۲ ژانویه همین امسال با چوی-ته-جون که او هم بازیگر است، ازدواج کرد.

پارک شین‌هه در سال ۱۹۹۰ در گوانگجو به دنیا آمد، اما در سئول بزرگ شد و به دانشگاه چونگ آنگ سئول هم رفت و در رشته تئاتر تحصیل کرد. در همین دوران دانشجویی که تا آخر مقطع فوق لیسانس هم ادامه داشت با همسرش آشنا شد و عاشق هم شدند. هر دوی آن‌ها فارغ‌التحصیل رشته تئاتر از همین دانشگاه هستند. در سال ۲۰۱۸ تأیید شد که این دو نفر از اواخر سال گذشته‌اش با هم ارتباط داشتند. این ارتباط عاشقانه ادامه پیدا کرد تا اینکه در ۲۳ نوامبر سال ۲۰۲۱ این زوج هنرمند اعلام کردند که پارک باردار است و آن‌ها در حال آماده شدن برای مراسم ازدواج هستند و دو ماه بعد هم در مراسمی با حضور خانواده و دوستانشان ازدواج کردند.

جشن عروسی با بازیگر‌های معروف کره‌ای

شوی لباس‌های عروسی جذاب در مهمانی شین‌هه

در مراسم ازدواج پارک شین‌هه و چوی ته-جون خیلی از بازیگران سینما و تلویزیون کره بودند. لی سئوجین (بازیگر سریال ایسان)، کیم میونگ می (بازیگر سریال دانشکده حقوق)، نام گونگ مین (بازیگر سریال لیگ جذاب) و لی مین‌هو همبازی پارک در سریال «وارثان» هستند. لی مین‌هو قبل از رفتن به مراسم عروسی عکسی از خودش در صفحه اینستاگرامش منتشر کرد و عکس دعوت‌نامه عروسی که پارک برایش فرستاده بود را هم در صفحه‌اش گذاشت که نشان می‌داد روی کارت به جای اسم خودش نوشته شده «کیم تان» که نام شخصیت او در سریال «وارثان» است. لی مین‌هو در خلاصه متن این عکس هم نوشت: «من به شما تبریک گفتم؟» که در واقع شوخی با نقش خودش در سریال وارثان بود.