کد خبر: ۳۹۰۹۰۸
تاریخ انتشار: ۱۱ تير ۱۴۰۱ - ۱۷:۳۴
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۴۶۶

واکنش دستیار جواد نکونام به احتمال جذب وریا غفوری

مربی تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: وریا غفوری جزو بازیکنان خیلی خوب کشور است و ما هم دوست داریم او را در فولاد داشته باشیم.
مربی تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: وریا غفوری جزو بازیکنان خیلی خوب کشور است و ما هم دوست داریم او را در فولاد داشته باشیم.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ حمیدرضا رجبی مربی تیم فوتبال فولاد خوزستان پس از نشست هم اندیشی مربیان لیگ برتر با مسئولان سازمان لیگ برای تعامل در برگزاری بازی‌های فصل پیش روی لیگ برتر فوتبال درباره نقل و انتقالات تابستانی این تیم گفت: دو، سه سالی از گرفتن بازیکن محروم بودیم و این موضوع خیلی به تیم ضربه زده بود. خوشبختانه امسال توانستیم نفراتی که ضعف داشتیم را جذب کنیم تا بتوانیم در لیگ برتر جزو مدعیان بالای جدول و در مرحله حذفی لیگ قهرمانان آسیا برای ایران نماینده خوبی باشیم.

دستیار جواد نکونام در فولاد خوزستان درباره احتمال جذب وریا غفوری کاپیتان استقلال اظهار کرد: وریا غفوری جزو بازیکنان خیلی خوب کشور است و ما هم دوست داریم او را در فولاد داشته باشیم. صحبت هایی هم شده است اما این موضوع منوط به این است که در استقلال نباشد.

رجبی در پاسخ به این سئوال که در صورت جذب غفوری تکلیف مهدی شیری چه خواهد شد؟ خاطرنشان کرد: اگر وریا هم جذب شود مهدی شیری در تیم خواهد ماند تا در پست‌های مختلف از آنها استفاده کنیم