کد خبر: ۴۰۱۹۳۷
تاریخ انتشار: ۰۸ آذر ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۷
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۷۷۷

شلیک 3 گلوله به نگهبان برای سرقت تلفن همراه

مرد نگهبان که با شلیک سارقان زخمی شده می‌گوید وقتی در برابر آنها مقاومت کرد هدف گلوله قرار گرفت.
سارق مسلح برای سرقت گوشی تلفن همراه نگهبان انبار سازمان آب وی را با شلیک سه گلوله هدف قرار داد و در حالی که در اجرای نقشه‌اش ناکام مانده‌بود، از محل گریخت.

به گزارش «جوان»، چند روز قبل به مأموران پلیس تهران خبر رسید، مرد زخمی برای درمان به یکی از بیمارستان‌های شرق تهران منتقل شده‌است.

وقتی مأموران به بیمارستان رسیدند، دریافتند مرد جوان لحظاتی قبل در یکی از خیابان‌های منطقه تهرانپارس با شلیک سه گلوله زخمی و برای درمان به بیمارستان منتقل شده‌است.

برادر مرد زخمی گفت: «من و برادرم هر دو نگهبان انباری متعلق به سازمان آب و فاضلاب هستیم. دقایقی قبل برادرم جلوی در انبار رفت که ناگهان صدای شلیک چند تیر به گوشم رسید. به سرعت بیرون آمدم و دیدم برادرم خونین روی زمین افتاده‌است. او بی‌هوش بود و من هم او را به بیمارستان منتقل کردم و الان هم در کما است.»

در حالی که مأموران تحقیقات خود را درباره این حادثه به دستور قاضی اکبری، بازپرس شعبه اول دادسرای ویژه سرقت آغاز کرده‌بودند با خبر شدند مرد زخمی پس از سه روز دست و پنجه نرم کردن با مرگ در بیمارستان به هوش آمده‌است.

بنابراین مأموران از وی درباره حادثه تحقیق کردند. شاکی گفت: «جلوی انبار بودم که خودروی پژوی ۴۰۵ به من نزدیک شد. ابتدا فکر کردم او می‌خواهد آدرس سؤال کند، اما ناگهان اسلحه کلت کمری به رویم کشید و تهدید کرد تلفن همراهم را به او بدهم. او می‌خواست تلفن همراهم را به زور از من بگیرد، اما من در برابرش مقاومت کردم و او هم با اسلحه سه تیر به من شلیک کرد و بدون اینکه موفق به سرقت شود، از محل گریخت. لحظاتی بعد بی‌هوش شدم تا اینکه امروز به هوش آمدم.» با به دست آمدن این اطلاعات، تحقیقات برای شناسایی و دستگیری سارق مسلح ادامه دارد.