کد خبر: ۴۰۱۹۸۱
تاریخ انتشار: ۰۹ آذر ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۲
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۸۴۹

خضریان با اشاره به اتفاقات پیرامون یکی از خبرگزاری‌ها: خبرنگار فارس ترور رسانه‌ای شد/ دستان خبرنگارانی که برای حفظ انقلاب اسلامی زحمت می‌کشند را می‌بوسم

علی خضریان در تذکری گفت: در اتفاقات اخیر جریان ضدانقلاب نتوانست اکثریت جامعه ایران عزیز را با خود همراه کند و فضا را به سمت ایجاد چالش جدیدی ببرد لذا این جریان همچون دهه ۶۰ به سمت ترور رفته است؛ یکی از ترورهای اخیر ، ترور رسانه‌ای یکی از خبرنگاران فارس به نام آقای سید احسان حسینی است
ایسنا: نماینده تهران در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه ترور رسانه‌ای نسبت به خبرنگار فارس صورت گرفته است، گفت که خبرنگاران آبروی خود را برای حفظ نظام و انقلاب به میدان آورده‌اند.

علی خضریان در جلسه علنی امروز مجلس در تذکری گفت: در اتفاقات اخیر جریان ضدانقلاب نتوانست اکثریت جامعه ایران عزیز را با خود همراه کند و فضا را به سمت ایجاد چالش جدیدی ببرد لذا این جریان همچون دهه ۶۰ به سمت ترور رفته است؛ یکی از ترورهای اخیر ، ترور رسانه‌ای یکی از خبرنگاران فارس به نام آقای سید احسان حسینی است.

نماینده تهران ادامه داد: همان طور که روزی تذکری درباره مشکل ایجاد شده برای یک بانوی خبرنگار در ورودی بیمارستان دادم، امروز هم درباره ترور رسانه‌ای رخ داده نسبت به آبروی یک خبرنگار تذکر می‌دهم.

خضریان در پایان گفت: به همه جامعه خبرنگاری کشور و جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی خدا قوت می‌گویم که زحمت می‌کشند و آبروی خود را برای حفظ نظام و انقلاب به میدان آورده‌اند. دستان همه خبرنگارانی را می‌بوسم که برای حفظ انقلاب اسلامی زحمت می‌کشند.