کد خبر: ۴۰۲۱۹۰
تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۴۰۱ - ۱۶:۵۶
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۱۰۲۴

محدوده قیمت کمد دیواری


تصور کنید که قصد اسباب‌کشی به یک منزل جدید و نوساز را دارید. لازم است برای تجهیز این واحد مسکونی، ملزومات خاص و متنوعی را تهیه نمایید. علاوه بر تهیه لوازم خانگی لازم است کابینت‌ها، کمد دیواری، کابین سرویس‌بهداشتی و حمام را به سلیقه خود انتخاب کنید!

 

یک کمد دیواری فوق‌العاده جادار و جذاب و ارزان قیمت

 

برای داشتن کمد دیواری شیک و ایده‌آل، پیش از هر چیز لازم است از یک طراح دکوراسیون داخلی نظرخواهی کنید. پس از آن می‌توانید طرح مورد علاقه خود را با نجار و سازنده کمد دیواری در میان بگذارید تا با توجه به طرح انتخاب شده، نوع متریال را تعیین و قیمت کمد دیواری مشخص شود. البته ممکن است به قیمت اعلام شده توسط نجار اعتماد کامل نداشته باشید. بنابراین، می‌توانید در رابطه با محدوده قیمت کمد دیواری کمی اطلاعات کسب کنید و علاوه بر آن، از چندین نجار هزینه ساخت آن را سوال کنید.

 

کمد دیواری ساده و شکیل با قیمتی مناسب

 

 


پس از مشورت با چند نجار، در نهایت می‌توانید با فردی که کم‌ترین قیمت با بهترین متریال را پیشنهاد داده است، قرارداد امضا کنید. در ادامه قصد داریم به قیمت کمد دیواری البته به صورت حدودی و نه کاملا دقیق اشاره کنیم. بنابراین، از شما عزیزان دعوت می‌کنیم که تا پایان مطالب با ما همراه باشید!

فضای خالی تعبیه شده برای تلویزیون در طراحی کمد دیواری جذاب و زیبا 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

قیمت کمد دیواری استاندارد و ساده

پیش از آنکه به نمونه‌ای از قیمت کمد دیواری با متریال پرطرفدار اشاره کنیم، بهتر است بدانید که نباید هزینه کمد دیواری و کابینت به صورت متری تعیین شود. چرا که قیمت به صورت متری کاملا دقیق نخواهد بود! بنابراین، لازم است قیمت کمد دیواری و کابینت بر اساس بودجه، نوع متریال، تعداد کشو، قفسه، نوع درب و... تعیین شود نه به صورت متری!

کمد دیواری ریلی با قیمت مقرون به صرفه و ظاهری جذاب

 

 

 

 

 

 

 

 

به خاطر داشته باشید که نوع متریال بکار رفته در ساخت کمد دیواری، تاثیر بسزایی در تعیین قیمت نهایی آن دارد. بطور مثال، اگر شما بخواهید کمد دیواری نئوپان با روکش ملامینه را سفارش دهید، به ازای هر متر مربع لازم است حدودا 1.500.000 الی 2.300.000 تومان بپردازید. اما اگر قصد داشته باشید که از کمد دیواری با متریال های گلاس ترک استفاده کنید، لازم است بودجه‌ای در حدود 2.700.000 الی 3.200.000 تومان برای هر متر مربع از کمد در نظر بگیرید.

طراحی دکوراسیون اتاق‌خواب با کمد دیواری گران قیمت

 

در این بین تعداد کشوها، ریل، دستگیره و سایر یراق‌آلات نیز دارای اهمیت هستند و بر روی قیمت تمام شده تاثیر بسزایی دارند! در نتیجه، قیمت کمد دیواری تعیین شده بر اساس متر، بدون در نظر گرفتن کشوها، طبقات و یراق‌آلات چندان دقیق نخواهد بود. چرا که ممکن است شما و نجار را در تعیین قیمت نهایی پروژه دچار اختلاف کند! 

 

محاسبه دقیق قیمت کمد دیواری

اگر قصد طراحی دکوراسیون اتاق‌خواب با استفاده از کمد دیواری‌ شکیل و جذاب را دارید، لازم است قیمت کمد دیواری را به صورت کاملا دقیق و نهایی محاسبه کنید. با این کار، متحمل هزینه‌های اضافی نمی‌شوید! حتما می‌پرسید چطور؟ در واقع برای تعیین قیمت دقیق کمد دیواری، نباید به پرسیدن قیمت آن به صورت متری اعتماد کنید. چرا که با پرسیدن قیمت کمد دیواری به صورت متری، شما در واقع قیمت یک متر مربع از کمد دیواری با مدل بسیار ساده را استعلام کرده‌اید. به عبارت بهتر، این قیمت شامل کشوها، قفسه، طبقه بندی و... داخل کمد دیواری نمی‌شود!

طراحی ساده و شکیل کمد دیواری با قیمت مناسب

 

 

 

 

 

 

در نتیجه واضح است که قیمت نهایی پروژه بسیار متفاوت از قیمت کمد دیواری به صورت متری است. اما راه‌حل این موضوع چیست؟ بسیار ساده است. برای محاسبه قیمت دقیق کمد دیواری، لازم است فرد نجار و طراح پروژه را به منزل دعوت کنید. تا پس از بازدید از محل، با توجه به نوع مدل، متریال، بودجه، ابعاد و... قیمت نهایی کمد دیواری را محاسبه و به شما اعلام کند. این قیمت نهایی، در واقع قیمت تمام شده کمد دیواری با کشوها، طبقه بندی، قفسه و... داخل کمد است!

کمد دیواری ریلی با طبقات فلزی ارزان قیمت

 

 

حالا که قیمت نهایی پروژه توسط این نجار تعیین شد، می‌توانید این قیمت را از چند نجار دیگر نیز استعلام و با یکدیگر مقایسه کنید. در نهایت بهترین قیمت را در نظر بگیرید و طراحی و ساخت کمد دیواری را به آن فرد واگذار کنید.

 

 

 

 

 

قیمت و ارائه خدمات ما

در پایان با تعیین قیمت کمد دیواری با توجه به طرح، مدل، ابعاد و متریال مورد علاقه‌تان، لازم است قراردادی بین خود و سازنده کمد دیواری امضا کنید. دقت کنید که قیمت نهایی کمد دیواری، نوع چوب و نوع یراق‌آلات و... را به دقت در متن قرارداد مشخص نمایید. بهتر است حتی زمان تحویل پروژه و به اصطلاح پایان کار را در قرارداد مورد نظر قید کنید. به این ترتیب شما موفق شده‌اید که از بهترین خدمات و بهترین متریال با قیمتی مناسب بهره ببرید. لطفا برای سفارش کمد دیواری مدرن و جذاب با قیمتی مناسب با کارشناسان استودیو دایری به آدرس سایت https://diarystudio.com   تماس حاصل فرمایید تا از طراحی دکوراسیون منزل جدید لذت ببرید!

طراحی دکوراسیون چشم‌نواز با کمد دیواری جادار و زیب