کد خبر: ۴۱۱۲۳۸
تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۶
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۴۶۵

سردار قاآنی: مردم ایران در مسیر حکومت جهانی امام زمان حرکت می کنند

سردار اسماعیل قاآنی فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: ایرانی ها، ملت سربلند و با افتخاری هستند که در مسیر رسیدن به حکومت جهانی امام زمان (عج) حرکت می کنند
ایلنا: فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: ایرانی ها، ملت سربلند و با افتخاری هستند که در مسیر رسیدن به حکومت جهانی امام زمان (عج) حرکت می کنند.

سردار اسماعیل قاآنی روز جمعه در یادواره شهید «محمد رضایی» در فاروج اظهار کرد: شهید«محمد رضایی» پرورش یافته مکتب اهل بیت(ع) و الگوی استقامت و صبر بود.

وی افزود: این شهید بزرگوار از برادران جوان غواص بود که در جنگ سخت ترین کارها را انجام داد و در ایثار و از خودگذشتگی الگوی بی نظیری بود.

فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ادامه داد: در اسارت نیز مقاومت و عزتمندی خود را حفظ کرد و بالاخره به شهادت رسید و عزت و عظمتی دو چندان یافت.

سردار قاآنی، شهید «رضایی» را اسوه مقاومت و عزتمندی مردم ایران خواند و گفت: امام راحل(ره) این ایثار و از خودگذشتگی را در دل تمامی رزمندگان اسلام ایجاد کرد و ادامه مسیر شهدا آرزوی همه رزمندگان است.

 

شهید «محمد رضایی» نیروی اطلاعات عملیات در عملیات کربلای چهار بعد از نبردی جانانه و جنگ تن به تن با شجاعت تمام به اسارت در می آید.

این شهید بزرگوار بعد از اسارت مورد شناسایی قرار می گیرد و برای تخلیه اطلاعات زیر شکنجه به شهادت می رسد.

پیکر پاک این شهید والامقام بعد از سقوط صدام به ایران منتقل و در زادگاه پدری اش، مقابل مسجد امام سجاد(ع) در نزدیکی فاروج به خاک سپرده می شود.