کد خبر: ۴۱۱۳۷۳
تاریخ انتشار: ۱۶ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۰
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۸۵۷

طارمی در لیست فروش پورتو / ۲۰ میلیون یورو، قیمت بازیکن ایرانی پورتو

نشریه «آبولا» پرتغال خبر داد باشگاه پورتو به دنبال فروش چند بازیکن خود است تا قبل از اتمام قراردادش سودی برای باشگاه داشته باشند و بتواند برای فصل جدید بازیکنان جدیدی به خدمت بگیرد. پورتو برای این مهاجم ایرانی و ۳۰ ساله اش ۲۰ میلیون یورو قیمت گذاشته تا مشتریان این بازیکن در تابستان پا پیش بگذارند.
فارس: باشگاه پورتو به دنبال فروش ستاره تیم ملی ایران است.

نشریه «آبولا» پرتغال خبر داد باشگاه پورتو به دنبال فروش چند بازیکن خود است تا قبل از اتمام قراردادش سودی برای باشگاه داشته باشند و بتواند برای فصل جدید بازیکنان جدیدی به خدمت بگیرد.

در لیستی که باشگاه پورتو برای فروش در تابستان گذشته نام مهدی طارمی ستاره ایرانی و بهترین گلزن لیگ برتر پرتغال دیده می‌شود که یک سال از قراردادش باقی مانده است.

پورتو برای این مهاجم ایرانی و ۳۰ ساله اش ۲۰ میلیون یورو قیمت گذاشته تا مشتریان این بازیکن در تابستان پا پیش بگذارند. ستاره ایرانی در ۳ فصل گذشته برای پورتو خوش درخشید و هفته جاری با اژد‌ها قهرمان جام حذفی شد.

یکی از مشتریان اصلی مهدی طارمی ستاره ایرانی پورتو باشگاه الهلال عربستان به شمار می‌آید. البته گفته می‌شود باشگاه سویا اسپانیا هم در کنار مارسی به جذب طارمی علاقه‌مند است.