کد خبر: ۴۱۱۳۷۷
تاریخ انتشار: ۱۶ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۲
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۲۰۸۸

کار عجیب تلویزیون پس از قهرمانی ناهید کیانی

به نظرمی‌رسد با توجه به روند رو به افزایش افتخارآفرینی و مدال‌آوری زنان ورزشکار ایرانی در عرصه‌های جهانی و بین‌المللی، دفتر شعر و موسیقی صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران باید متناسب با موفقیت و مدال‌آوری‌های بانوان ورزشکار ایرانی نیز قطعه موسیقی و سرود قهرمانی با شعر متناسب تولید کند
پس از قهرمانی تاریخی بانوی ایرانی در مسابقات جهانی تکواندو، اتفاقی در پخش تلویزیونی رخ داد که به نظر می‌رسد ضرورت تولید اثر موسیقایی جدید را به رخ کشید.

طبعا تلویزیون کشورمان نیز از این اتفاق خرسند بود و با وجود آن که مسابقه‌ها در روز خاصی پخش می‌شد، یکی از قطعه موسیقی‌های تولید شده متناسب با قهرمانی ورزشکار ملی‌پوش ایران را پخش کرد. اما نکته قابل توجه در متن ترانه این قطعه بود که خطاب آن به «مرد» فداکار و از خود گذشته‌ای بود که برای بالا بردن پرچم جمهوری اسلامی ایران در عرصه جهانی تلاش کرده و موفق شده است.

به نظرمی‌رسد با توجه به روند رو به افزایش افتخارآفرینی و مدال‌آوری زنان ورزشکار ایرانی در عرصه‌های جهانی و بین‌المللی، دفتر شعر و موسیقی صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران باید متناسب با موفقیت و مدال‌آوری‌های بانوان ورزشکار ایرانی نیز قطعه موسیقی و سرود قهرمانی با شعر متناسب تولید کند.

منبع: فرهیختگان