کد خبر: ۱۳۵۶۵۵
تاریخ انتشار: ۱۴ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۲
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۸۸۶

حداد عادل: کاندیداتوری احمدی نژاد در حال بررسی است

رئیس فرهنگستان و ادب فارسی ایران گفت: اصولگرایان در حال مشورت و بررسی نمایندگان برای حضور در انتخابات ریاست جمهوری هستند.
به گزارش تیک،  بوی انتخابات می آید و طبعا اصولگرایان که در انتخابات ریاست جمهوری 92 و دهمین دوره مجلس شورای اسلامی طعم شکست را چشیده اند، بار دیگر قوای خود را جمع خواهند کرد تا در سال 96 بتوانند شکست های گذشته را جبران کنند، بر این اساس بار دیگر زمزمه های جلسات و مشورت ها برای رسیدن به یک نقطه واحد در اردوگاه اصولگرایی به گوش می رسد، مسئله ای که غلامعلی حدادعادل، لیدر اصولگرایان در مجالس هفتم و هشتم و نهم آن را کتمان نمی کند و خبر از رایزنی ها در این زمینه م‌ دهد.
غلامعلی حداد عادل در خصوص برنامه اصولگرایان برای انتخابات 96 به خبرنگار سیاسی برنا گفت: اصول‌گرایان مشورت هایی با یکدیگر داشته اند و  طبعا در انتخابات شرکت و نماینده ای از خود معرفی خواهند کرد، اما هنوز به جمع بندی مشخصی نرسیده اند.

وی در پاسخ به این سوال که آیا شخصا در انتخابات شرکت خواهد کرد یا خیر گفت: هنوز بحثی مبنی بر اینکه من در انتخابات کاندید شوم مطرح نشده و شخصا نیز تصمیمی برای حضور در انتخابات ندارم.

رئیس فرهنگستان و ادب فارسی ایران در پاسخ به این سوال که چقدر احتمال دارد اصول گرایان در انتخابات از قالیباف و احمدی‌نژاد حمایت کنند، گفت: در خصوص هیچ کدام از شخصیت ها‌، و البته افرادی مانند آقایان احمدی‌نژاد و قالیبلف تصمیم خاصی گرفته نشده است.

وی در خصوص اینکه چقدر امکان دارد بار دیگر اصولگرایان زیر پرچم احمدی نژاد جمع شوند، گفت: بهتر است در این مورد پیش‌بینی نکنیم،  چرا که فعلا موضوعات در حال بررسی است.

حدادعادل در مورد محوریت جامعتین نیز گفت: ما همیشه از راهنمایی جامعه روحانیت و مدرسین استفاده کردیم و بار دیگر از راهنمایی آنها استفاده خواهیم کرد.

منبع: برنا