کد خبر: ۴۲۷۹۳۵
تاریخ انتشار: ۲۷ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۵:۲۲
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۶۵۶

قیمت طلا امروز دوشنبه ۲۷ فروردین ۱۴۰۳

هر گرم طلا ۱۸ عیار با کاهش ۲.۶۹ درصدی نسبت به روز قبل ، ۳,۶۸۲,۱۰۰ تومان معامله شد. هر مثقال طلا ۱۸ عیار در بازار امروز نسبت به روز قبل ، با ۴۳۰۰۰۰ تومان کاهش، ۱۵,۹۵۰,۰۰۰ تومان نرخ گذاری شد.

قیمت هر گرم طلا ۱۸ عیار شاهد کاهش ۲.۶۹ درصدی درصدی قیمت بوده است بطوری که هر گرم طلا ۱۸ عیار که روز قبل تا ۳,۷۸۱,۴۰۰ (سه میلیون و هفتصد و هشتاد و یک هزار و چهارصد ) تومان رسیده بود، امروز - دوشنبه ۲۷ فروردین ۱۴۰۳ مصادف با ۱۵ آوریل ۲۰۲۴ - به ۳,۶۸۲,۱۰۰ (سه میلیون و ششصد و هشتاد و دو هزار و یکصد ) تومان رسید.

 

قیمت مثقال طلا 18 عیار

 

امروز هر مثقال طلا 18 عیار مانند روز قبل با کاهش قیمت روبرو شد، بطوری که هر مثقال طلا 18 عیار که روز قبل تا ۱۶,۳۸۰,۰۰۰ (شانزده میلیون و سیصد و هشتاد هزار) تومان رسیده بود، امروز - دوشنبه ۲۷ فروردین ۱۴۰۳ مصادف با ۱۵ آوریل ۲۰۲۴ - با کاهش ۲.۶۹ درصدی به ۱۵,۹۵۰,۰۰۰ (پانزده میلیون و نهصد و پنجاه هزار) تومان رسید.

 

قیمت اونس طلا

 

قیمت هر اونس طلا شاهد افزایش ۰.۶۳ درصدی درصدی قیمت بوده است بطوری که هر اونس طلا که روز قبل تا ۲,۳۴۳ (دو هزار و سیصد و چهل و سه ) رسیده بود، امروز - دوشنبه ۲۷ فروردین ۱۴۰۳ مصادف با ۱۵ آوریل ۲۰۲۴ - با رشد ۰.۶۳ درصدی به ۲,۳۵۸ (دو هزار و سیصد و پنجاه و هشت ) رسید.