کد خبر: ۴۲۸۰۶۷
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۵:۱۱
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۷۲۱

قیمت طلا امروز چهارشنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۳

هر گرم طلا ۱۸ عیار در بازار امروز نسبت به روز قبل ، با ۴۶۰۰ تومان کاهش، ۳,۷۶۰,۶۰۰ تومان نرخ گذاری شد. هر مثقال طلا ۱۸ عیار در بازار امروز نسبت به روز قبل ، با ۱۰۰۰۰ تومان کاهش، ۱۶,۲۹۱,۰۰۰ تومان نرخ گذاری شد.

قیمت گرم طلا ۱۸ عیار

 

امروز هر گرم طلا ۱۸ عیار برخلاف رشد قبلی با افت قیمت روبرو بوده است، بطوری که هر گرم طلا ۱۸ عیار که روز قبل تا ۳,۷۶۵,۲۰۰ (سه میلیون و هفتصد و شصت و پنج هزار و دویست ) تومان رسیده بود، امروز - چهارشنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۳ مصادف با ۱۷ آوریل ۲۰۲۴ - با کاهش ۰.۱۲ درصدی به ۳,۷۶۰,۶۰۰ (سه میلیون و هفتصد و شصت هزار و ششصد ) تومان رسید.

 

قیمت مثقال طلا 18 عیار

 

امروز هر مثقال طلا 18 عیار برخلاف رشد قبلی با افت قیمت روبرو بوده است، بطوری که هر مثقال طلا 18 عیار که روز قبل تا ۱۶,۳۰۱,۰۰۰ (شانزده میلیون و سیصد و یک هزار) تومان رسیده بود، امروز - چهارشنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۳ مصادف با ۱۷ آوریل ۲۰۲۴ - با کاهش ۰.۰۶ درصدی به ۱۶,۲۹۱,۰۰۰ (شانزده میلیون و دویست و نود و یک هزار) تومان رسید.

قیمت اونس طلا

 

امروز هر اونس طلا مانند روز قبل رشد قیمت را تجربه کرد. هر اونس طلا که روز قبل تا ۲,۳۸۱ (دو هزار و سیصد و هشتاد و یک ) رسیده بود، امروز - چهارشنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۳ مصادف با ۱۷ آوریل ۲۰۲۴ - با رشد ۰.۰۸ درصدی به ۲,۳۸۳ (دو هزار و سیصد و هشتاد و سه ) رسید.