کد خبر: ۴۲۸۲۹۲
تاریخ انتشار: ۰۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۳:۴۵
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۷۶۷

قیمت دلار امروز دوشنبه ۳ اردیبهشت ۱۴۰۳

دلار در صرافی ملی با افزایش ۰.۰۲ درصدی نسبت به روز قبل ، ۴۳,۷۲۵ تومان معامله شد. دلار در بازار متشکل در بازار امروز نسبت به روز قبل ، با ۱۰ تومان افزایش، ۴۳,۷۲۵ تومان نرخ گذاری شد.

قیمت دلار در صرافی ملی

 

امروز دلار در صرافی ملی مانند روز قبل رشد قیمت را تجربه کرد. دلار در صرافی ملی که روز قبل تا ۴۳,۷۱۵ (چهل و سه هزار و هفتصد و پانزده ) تومان رسیده بود، امروز - دوشنبه ۰۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ مصادف با ۲۲ آوریل ۲۰۲۴ - با رشد ۰.۰۲ درصدی به ۴۳,۷۲۵ (چهل و سه هزار و هفتصد و بیست و پنج ) تومان رسید.

 

قیمت دلار در بازار متشکل

 

امروز دلار در بازار متشکل مانند روز قبل رشد قیمت را تجربه کرد. دلار در بازار متشکل که روز قبل تا ۴۳,۷۱۵ (چهل و سه هزار و هفتصد و پانزده ) تومان رسیده بود، امروز - دوشنبه ۰۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ مصادف با ۲۲ آوریل ۲۰۲۴ - با رشد ۰.۰۲ درصدی به ۴۳,۷۲۵ (چهل و سه هزار و هفتصد و بیست و پنج ) تومان رسید.

 

قیمت دلار در سامانه سنا

 

امروز دلار در سامانه سنا مانند روز قبل رشد قیمت را تجربه کرد. دلار در سامانه سنا که روز قبل تا ۴۳,۷۱۵ (چهل و سه هزار و هفتصد و پانزده ) تومان رسیده بود، امروز - دوشنبه ۰۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ مصادف با ۲۲ آوریل ۲۰۲۴ - با رشد ۰.۰۲ درصدی به ۴۳,۷۲۵ (چهل و سه هزار و هفتصد و بیست و پنج ) تومان رسید.

 

قیمت دلار کانادا

 

امروز دلار کانادا مانند روز قبل رشد قیمت را تجربه کرد. دلار کانادا که روز قبل تا ۴۶,۸۰۰ (چهل و شش هزار و هشتصد ) تومان رسیده بود، امروز - دوشنبه ۰۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ مصادف با ۲۲ آوریل ۲۰۲۴ - با رشد ۳.۱۴ درصدی به ۴۸,۳۱۹ (چهل و هشت هزار و سیصد و نوزده ) تومان رسید.