کد خبر: ۴۲۸۳۳۶
تاریخ انتشار: ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۲:۴۵
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۹۲۲

قیمت دلار امروز سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳

دلار در صرافی ملی در بازار امروز نسبت به روز قبل ، با ۱۷۱ تومان افزایش، ۴۳,۸۹۶ تومان نرخ گذاری شد. دلار در بازار متشکل با افزایش ۰.۳۸ درصدی نسبت به روز قبل ، ۴۳,۸۹۶ تومان معامله شد.

قیمت دلار در صرافی ملی

 

امروز دلار در صرافی ملی مانند روز قبل رشد قیمت را تجربه کرد. دلار در صرافی ملی که روز قبل تا ۴۳,۷۲۵ (چهل و سه هزار و هفتصد و بیست و پنج ) تومان رسیده بود، امروز - سه شنبه ۰۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ مصادف با ۲۳ آوریل ۲۰۲۴ - با رشد ۰.۳۸ درصدی به ۴۳,۸۹۶ (چهل و سه هزار و هشتصد و نود و شش ) تومان رسید.

 

قیمت دلار در بازار متشکل

 

امروز دلار در بازار متشکل مانند روز قبل رشد قیمت را تجربه کرد. دلار در بازار متشکل که روز قبل تا ۴۳,۷۲۵ (چهل و سه هزار و هفتصد و بیست و پنج ) تومان رسیده بود، امروز - سه شنبه ۰۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ مصادف با ۲۳ آوریل ۲۰۲۴ - با رشد ۰.۳۸ درصدی به ۴۳,۸۹۶ (چهل و سه هزار و هشتصد و نود و شش ) تومان رسید.

 

قیمت دلار در سامانه سنا

 

امروز دلار در سامانه سنا مانند روز قبل رشد قیمت را تجربه کرد. دلار در سامانه سنا که روز قبل تا ۴۳,۷۲۵ (چهل و سه هزار و هفتصد و بیست و پنج ) تومان رسیده بود، امروز - سه شنبه ۰۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ مصادف با ۲۳ آوریل ۲۰۲۴ - با رشد ۰.۳۸ درصدی به ۴۳,۸۹۶ (چهل و سه هزار و هشتصد و نود و شش ) تومان رسید.

 

قیمت دلار کانادا

 

امروز دلار کانادا مانند روز قبل رشد قیمت را تجربه کرد. دلار کانادا که روز قبل تا ۴۷,۰۵۰ (چهل و هفت هزار و پنجاه ) تومان رسیده بود، امروز - سه شنبه ۰۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ مصادف با ۲۳ آوریل ۲۰۲۴ - با رشد ۰.۱ درصدی به ۴۷,۱۰۰ (چهل و هفت هزار و یکصد ) تومان رسید.