کد خبر: ۴۳۰۱۱۶
تاریخ انتشار: ۰۶ تير ۱۴۰۳ - ۱۳:۴۳
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۶۰۲

چراغ سبز بیرانوند برای بازگشت به پرسپولیس!

یک‌بار دیگر تلاش‌ها برای بازگشت علیرضا بیرانوند به پرسپولیس آغاز شده و این دروازه‌بان برای حضور دوباره در جمع سرخپوشان ابراز تمایل کرده است.

یک‌بار دیگر تلاش‌ها برای بازگشت علیرضا بیرانوند به پرسپولیس آغاز شده و این دروازه‌بان برای حضور دوباره در جمع سرخپوشان ابراز تمایل کرده است.
علیرضا بیرانوند هفته گذشته در اقدامی غیر منتظره قرارداد خود با پرسپولیس را به صورت یک‌طرفه فسخ کرد. اقدامی که برای دومین فصل پیاپی از سوی دروازه‌بان ملی‌پوش پرسپولیس رخ داد و همین موضوع باعث شد باشگاه پرسپولیس این‌بار بلافاصله به کمیته وضعیت فدراسیون فوتبال شکایت کند.
خبرنگار تسنیم مطلع شد در دو روز گذشته تحرکاتی برای بازگشت علیرضا بیرانوند به پرسپولیس آغاز و حتی صحبت‌های ابتدایی انجام شده است.
شنیده می‌شود مهم‌ترین خواسته علیرضا بیرانوند برای بازگشت به پرسپولیس بحث افزایش رقم قرارداد است و این دروازه‌بان اعتقاد دارد حداقل قرارداد او باید به اندازه دروازه‌بان‌های سطح اول فوتبال ایران باشد و رقم قرارداد قبلی او برای لیگ بیست‌و‌چهارم (19 میلیارد و 870 میلیون تومان) بسیار پایین است.
گفته می‌شود مالکان باشگاه پرسپولیس نیز بی‌میل به بازگشت بیرانوند و همچنین تمدید قرارداد مهدی ترابی و دانیال اسماعیلی‌فر نیستند و تمام تلاش خود را برای جلوگیری از جدایی این ستاره‌ها به کار گرفته‌اند.
بیرانوند سال گذشته قرارداد خود با پرسپولیس را فسخ کرده و دوباره با قراردادی جدید به این تیم پیوسته بود. باید دید آیا او بار دیگر به جمع سرخپوشان باز خواهد گشت یا خیر.