کد خبر: ۴۳۰۵۸۴
تاریخ انتشار: ۳۱ تير ۱۴۰۳ - ۱۵:۰۵
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۴۵۰۶

خداحافظی مهدی ترابی از پرسپولیسی‌ها: «امیدوارم در آینده یکدیگر را ببینیم!»

شماره ۹ سابق پرسپولیس، مهدی ترابی، با انتشار پیامی احساسی در اینستاگرام از هواداران این تیم خداحافظی کرد.

شماره ۹ سابق پرسپولیس، مهدی ترابی، با انتشار پیامی احساسی در اینستاگرام از هواداران این تیم خداحافظی کرد.
ترابی که فصل گذشته به عنوان یکی از مهره‌های کلیدی در تیم سرخپوشان فعالیت می‌کرد، حالا وارد مرحله جدیدی از حرفه‌اش شده و این وداع را به هواداران پرسپولیس اعلام کرد.
مهدی ترابی در پیام خود به هواداران نوشت: «امروز احساسات مختلفی در قلبم وجود دارد. همانطور که شما می‌دانید، تصمیم گرفتم تا وارد یک ماجراجویی جدید و چالش جدیدی بشوم. با تشکر از باشگاه که از من استقبال کرد و فرصتی داد تا بخشی از این باشگاه فوق‌العاده باشم. پرسپولیسی که همیشه در قلبم باقی خواهد ماند. در این سال‌ها چیزهای زیادی یاد گرفتم و خودم را در یک خانواده فوتبالی پیدا کردم. از تمام آنها که باعث پیشرفت من به عنوان یک بازیکن و همچنین پیشرفت من به عنوان یک مرد شدند، تشکر می‌کنم.»
وی افزود:«درک می‌کنم که این خداحافظی می‌تواند احساسات متفاوتی به همراه داشته باشد و طبیعی است چون شما یک تکه بزرگ از قلب خود را ترک می‌کنید. اما مهم این است که فراموش نکنید در فوتبال به مانند زندگی، گاهی اوقات تغییرات باعث پیشرفت همه می‌شود. برای همه شما، باشگاه و هواداران بهترین‌ها را در آینده می‌خواهم و شکی ندارم که هنوز هم با یکدیگر کارهای بزرگی انجام خواهید داد. یک آغوش گرم با امید اینکه این یک خداحافظی نباشد و در آینده یکدیگر را ببینیم.»
مهدی ترابی با این پیام خداحافظی، به نوعی پایان دوره‌ای از حضورش در پرسپولیس را جشن گرفت و از تلاش‌های مشترک با هواداران و باشگاه قدردانی کرد. امیدواری به آینده و امکان دیدار دوباره، از نکات برجسته این پیام است که نشان‌دهنده احترام و علاقه عمیق او به تیم و هوادارانش است.