کد خبر: ۴۳۹۸۸۷
تاریخ انتشار: ۲۲ شهريور ۱۴۰۴ - ۱۳:۳۳
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۷۰

توسعه شبکه فروش سایپایدک در راستای رضایت مشتریان

سایپایدک با گسترش شبکه فروش قطعات یدکی، رضایت مشتریان را افزایش داد.
توسعه شبکه فروش سایپایدک در راستای رضایت مشتریان

به گزارش سایپانیوز، علی زارع‌پور، معاون بازاریابی و فروش سایپایدک، با تأکید بر نقش این شرکت در تأمین قطعات یدکی باکیفیت، گفت: هدف اصلی ما شناسایی نیازهای بازار و عرضه قطعات اصلی در سراسر کشور است.

وی افزود: شبکه گسترده نمایندگی‌ها و عاملیت‌های فروش سایپا، توزیع یکنواخت قطعات را تضمین کرده و مانع کمبود قطعه در کشور شده است.

زارع‌پور از افتتاح ۲۰ عاملیت جدید فروش در چهار ماه نخست امسال خبر داد و گفت: این اقدامات با هدف توسعه سهم بازار و جلوگیری از عرضه قطعات تقلبی انجام شده است.

معاون سایپایدک همچنین به تقویت شبکه توزیع مویرگی اشاره کرد و افزود: با بهره‌گیری از روش‌های هوشمند فروش، توزیع قطعات بهبود یافته و نیاز مشتریان به شکل محسوسی کاهش پیدا کرده است.