tik.ir

وبگردی
ایرانسل، بسته ویژه خود به مناسبت روز جهانی ارتباطات و جامعه اطلاعاتی را اعلام کرد. این بسته، شامل یک گیگابایت اینترنت و یک ساعت مکالمه ایرانسلی با تخفیف ویژه است.
اخبار روز
دستیار مجیدی نام قهرمان لیگ را لو داد
صالح مصطفوی اعتقاد دارد که پرسپولیس امتیاز از دست داده و استقلال قهرمان لیگ می‌شود.
شماره گذاری این خودرو پرطرفدار در تمامی مراکز راهور متوقف شد
شماره گذاری ایکس ۵۵ پرو در تمامی مراکز راهور متوقف شد.
تعطیلی شنبه‌ها تصویب شد
مجلس شورای اسلامی روز شنبه را به تعطیلی آخر هفته اضافه کرد.
جزئیات حج عمره سال ۱۴۰۳ اعلام شد
جزئیات حج عمره سال ۱۴۰۳ اعلام شد
جزئیات قمه کشی در بیمارستان/ سرنوشت مهاجمان چه شد؟
سردار یحیی الهی، بامداد امروز، با اشاره به ورود اراذل و اوباش به بیمارستان ابن‌سینای دلفان، گفت: مأموران انتظامی با گزارش ورود اراذل به این بیمارستان بلافاصله به محل این حادثه اعزام شدند.
موافقت دفتر رهبری با تعطیلی روز شنبه /مصوبه مجلس از چه زمان اجرا می شود؟
رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس با اشاره به تصویب تعطیلی روز شنبه در جلسه امروز مجلس گفت: سه مرجع تقلید و همچنین دفتر رهبر انقلاب با تعطیلی شنبه‌ها مشکلی نداشتند، این مسئله به معنای آن است که این مصوبه از نظر شرعی مشکل ندارد.
ترمیم دوباره حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی کلید خورد؟ | خبر مهم از شکایت بازنشستگان به دیوان عدالت
آیا دیوان عدالت؛ شکایت بازنشستگان در مورد افزایش مستمری‌ها را وارد ندانسته است؟
یارانه جدید 1 میلیون تومانی دولت با افزایش سالیانه 500 هزار تومان | ثبت نام دریافت یارانه جدید برای این افراد
دبیر ستاد ملی جمعیت دستاوردهای اجرای قانون جوانی جمعیت را تشریح و در این باره جزئیاتی از اعطای وام‌های ازدواج، فرزندآوری، اعطای سهام بورسی به فرزندان، بیمه رایگان زنان روستایی دارای سه فرزند و بالاتر، تخفیفات خانواده‌های دارای سه فرزند و بالاتر در ساخت مسکن و یارانه جدید را بیان کرد.
تزریق یک نوع داروی لاغری برای کاهش خطر سکته
متخصصان در پی بررسی‌های تازه دریافتند که تزریق یک داروی ضد چاقی می‌تواند برای سلامت قلب و عروق میلیون‌ها بزرگسال مفید باشد.
حمله شدید نماینده تازه وارد و عضو جبهه پایداری به معاون پارلمانی جدید رئیسی،او بدترین استاندار دولت سیزدهم است/ در فتنه برهنگی بدترین عملکرد را داشت
یک نماینده مجلس دوازدهم و عضو جبهه پایداری در نامه ای به سخنگوی دولت به عزل معاون سابق پارلمانی رئیس جمهور و انتصاب فرد جدید، شدیدا حمله کرد.
قیمت این خودرو ۴۰ درصد ریخت/ کرمی: وضعیت بازار خودرو افتضاح است
رئیس اتحادیه صنف نمایشگاه‌های خودرو گفت: حادثه‌ای که چندی پیش دررابطه با مونتاژی‌های ام‌وی‌ام x۵۵ اتفاق افتاد، بازار خودروهای چینی را هم خراب کرده است.
خاندوزی: تورم نقطه به نقطه در فروردین از ۵۵٪ به ۳۰٪ کاهش پیدا کرد
احسان خاندوزی، سخنگوی اقتصادی دولت گفت: براساس گزارش مرکز آمار ایران، نرخ تورم نقطه به نقطه در پایان فروردین به ۳۰.۹ درصد کاهش پیدا کرد. نرخ تورم نقطه به نقطه فروردین ۱۴۰۲ که بیش از ۵۵ درصد بود با کاهش بیش از ۲۶ درصدی به ۳۰.۹ درصد در فروردین ۱۴۰۳ رسید.
یارانه نقدی این افراد از ماه آینده حذف خواهد شد؟ | چه کسانی از لیست یارانه بگیران خط خوردند؟
یارانه اردیبهشت دهک چهارم تا نهم، طبق برنامه آخرین روز ماه به‌حساب سرپرستان خانوار واریز می‌شود، یعنی دقیقا پنج روز بعد اینکه خانوار دهک اول تا سوم، اولین یارانه سال ۱۴۰۳ خودشان را دریافت کردند.
دلیل تمدید نشدن قرارداد اوسمار مشخص شد
باشگاه پرسپولیس امضای قرارداد ادامه همکاری با سرمربی برزیلی را به پایان فصل جاری موکول کرد.
خبر مهم مقام دولتی برای مستمری بگیران کمیته امداد و بهزیستی
معاون مشارکت‌های مردمی کمیته امداد اعلام کرد: مجموع کمکهای صورت گرفته در سال ۱۴۰۲، ۲۰ هزار و ۹۲۶ میلیارد تومان بوده که نسبت به سال ۱۴۰۱ با رشد ۲۶ درصدی همراه بوده است.
هدیه ویژه سازمان تامین اجتماعی به بیمه شدگان | نحوه دریافت هدیه بیمه تامین اجتماعی برای همه
رئیس هیات‌مدیره سازمان تأمین‌اجتماعی با اشاره به اینکه بیش از ۵۲ درصد از جمعیت کشور تحت پوشش این سازمان قرار دارد، گفت: تامین اجتماعی در حوزه مأموریت‌ها و منابع خود به شدت متأثر از وضعیت جمعیتی کشور است؛ از اینرو خود را موظف به حمایت و مشارکت در اجرای سیاست‌های کلان جمعیتی می‌داند.
در بازار خودرو چه خبر است؟
کاهش قیمت خودرو؛ فرش قرمز برای سقوط دلار
سقوط ۶۰۰، ۷۰۰ میلیونی قیمت مدل‌های وارداتی تنها تاثیر سقوط دلار در بازار خودرو نیست و نسبت به اوایل اردیبهشت شاهد افت ۱۰۰ تا ۱۲۰ میلیونی ارزش یکسری از خودرو‌های داخلی هستیم
کارتن خالی در راه چرخ خیاطی و سکه ۲۵ تومانی
حقایق درباره فروش کارتن خالی با قیمت نجومی
فروشنده‌ای در دیوار بابت کارتن خالی یخچال بوش دو میلیون درخواست کرده و آن یکی قیمت کارتن خالی ساید‌بای‌ساید هیتاچی را یک میلیون و ۵۰۰ هزار تومان گذاشته است. ماجرا مشکوک نیست؟
موج‌های گرمای وحشیانه و شهر‌های زیر آب
سانتی گراد به سانتی گراد افزایش دما با جهان ما چه خواهد کرد؟
تغییرات آب و هوا در دمای ۱.۵ درجه سانتی‌گراد ناگهان خطرناک نخواهد شد و درحال‌حاضر نیز وجود دارد و اگر از ۲ درجه سانتی‌گراد عبور کنیم که احتمال آن وجود دارد، بازی تمام نمی‌شود.
احمد علیرضا‌بیگی ؛
قرار است در انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۴ بر همان پاشنه انتخابات مجلس بچرند | مجلس یازدهم برخورد با تخلفات دولت را تف سربالا می‌داند
احمد علیرضابیگی، نماینده تبریز می‌گوید: معتقدیم نهاد انتخابات تضعیف شده و نتیجه آن مشارکت ۴۰ درصدی است که بخش عمده آن هم آرای باطله بود .پایگاه اجتماعی دولت آسیب جدی دیده، اما از آنجایی که به نظر می‌رسد در انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۴ هم بر همان پاشنه انتخابات مجلس بچرخد، مردم در انتخابات شرکت نخواهند کرد
صلح با روسیه، جنگ با چین | کتاب جدید امنیت ملی ترامپ درباره استراتژی او برای تسخیر دولت و مسایل جهانی چه می‌گوید؟
خبرگزاری آسوشیتدپرس به نسخه‌ای از کتابی دست پیدا کرده که دو نفر از نزدیکان ترامپ درباره دکترین امنیت ملی او نوشته‌اند و در آن خواهان صلح با روسیه و رویکرد سخت‌گیرانه‌تر در برابر چین شده‌اند.
مروری بر یک طرح جنجالی:
چرا میرسلیم دلتنگ طرح صیانت فضای مجازی است؟!
میرسلیم در صحبت‌های خود اشاره به طرحی دارد که گرچه با نام رسمی طرح نظام تنظیم مقررات خدمات فضای مجازی در مجلس یازدهم مطرح شد، اما در بین عموم مردم به طرح صیانت مشهور است. کلیات این طرح با ۱۸ رای موافق و ۱ رای مخالف در تاریخ ۳ اسفند ۱۴۰۰ در کمیسیون مشترک مجلس شورای اسلامی تصویب شد و یک روز بعد، هیئت رئیسه مجلس تصمیم کمیسیون مشترک در تصویب این طرح را به دلیل ایرادات شکلی در چگونگی بررسی طرح لغو کرد. با همه این ها اکنون بار دیگر طرح صیانت در دستور کار مجلس شورای اسلامی قرار گرفته است، طرحی که مشخص نیست تکلیف ان در مجلس فعلی مشخص می شود یا به مجلس آتی موکول خواهد شد
چرا دیوارنگاره روز دختر میدان ولی‌عصر این‌قدر جنسیت‌زده است؟ | سیاستگذاران ما معتقدند که راه‌حل مشکلات حوزه زنان این است که آن‌ها را به خانه برگردانیم و این غیرممکن است
دیوارنگاره عظیم میدان ولی‌عصر تهران که در سال‌های اخیر به طور انحصاری در خدمت یک تفکر و یک گروه خاص بوده است در روز دختر، تصویر مطلوب این گروه از دختر ایرانی را به تصویر کشیده است؛ تصویری که فعالیت‌های دختران ایرانی به خانه محدود می‌کند و اشاره‌ای به مشکلات این گروه اجتماعی ندارد.
تحلیل تیک
اخبار برگزیده